• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Fast motiverad att bli av med 535k i skuld

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Vägentillskuldfri

V.I.P
Poäng: 476
Årets nya medlem
Blev medlem
17 Februari 2023
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
356
Poäng
476
Joo men det går bra, har rätt häftigt bil, nyproducerad lägenhet. Ett jobb som jag inte gillar men ska plugga i början av nästa år. Så inte mtcket o klaga på :)
SKÖNT! Tänker att det verkligen kan vara svårt att ”vara klar”. Att det kan kännas lite tomt, typ som att bli pensionär, haha. Vad kul med plugg, vad satsar du på? Ja men vad roligt att du kämpar på framåt, vi behöver massa pepp här i forumet och lite solskenshistorier ju!
 

Oturfans

Kunnig medlem
Poäng: 397
Blev medlem
18 April 2020
Meddelanden
112
Mottagna reaktioner
227
Poäng
397
SKÖNT! Tänker att det verkligen kan vara svårt att ”vara klar”. Att det kan kännas lite tomt, typ som att bli pensionär, haha. Vad kul med plugg, vad satsar du på? Ja men vad roligt att du kämpar på framåt, vi behöver massa pepp här i forumet och lite solskenshistorier ju!
Inte tomt, men ibland tänker jag tillbaka till det och tänker bara wtf
Jag ska plugga till robot och automations-ingenjör. Håller på och förhandlar om min anställning till arbetsgivaren så mjölkar man det sista. Ett avgångsvederlag på 10 månader tackar man inte nej till!
 

RudeBoy

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
9 November 2022
Meddelanden
185
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Inte tomt, men ibland tänker jag tillbaka till det och tänker bara wtf
Jag ska plugga till robot och automations-ingenjör. Håller på och förhandlar om min anställning till arbetsgivaren så mjölkar man det sista. Ett avgångsvederlag på 10 månader tackar man inte nej till!
Jag vill också plugga till robot :p:cool::facejoy: skämt åsido, låter lovande! Bra jobbat!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp