- Meddelanden
- 2
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 1
Hej, är ny här på forumet...
Har en kredit hos Ferratum idag på 35.000:- samt ett kreditkort hos Remember.
Tog ett samlingslån på ICA Banken för att betala dessa två krediter.
Igår förmiddag betalade jag Ferratum via deras Trustly och det stod att det skulle synas på mitt konto om några minuter, alternativs inom en timma.
Är lite nojig över att pengarna inte kommit till Ferratum än (pengarna har dragits från ICA).
Någon som har erfarenhet inom detta och betalat till dem genom Trustly?
I med att jag betalade direkt från mitt nya ICA konto så tänkte jag först att det kunde bero på att det kontot inte var registrerat på mig sen innan, så jag betalade in en liten summa (200
från mitt vanliga konto (där pengarna har betalats ut) för att se om de pengarna kom in, men nej, inga pengar från det kontot heller syns än.
Tacksam för svar
Har en kredit hos Ferratum idag på 35.000:- samt ett kreditkort hos Remember.
Tog ett samlingslån på ICA Banken för att betala dessa två krediter.
Igår förmiddag betalade jag Ferratum via deras Trustly och det stod att det skulle synas på mitt konto om några minuter, alternativs inom en timma.
Är lite nojig över att pengarna inte kommit till Ferratum än (pengarna har dragits från ICA).
Någon som har erfarenhet inom detta och betalat till dem genom Trustly?
I med att jag betalade direkt från mitt nya ICA konto så tänkte jag först att det kunde bero på att det kontot inte var registrerat på mig sen innan, så jag betalade in en liten summa (200
från mitt vanliga konto (där pengarna har betalats ut) för att se om de pengarna kom in, men nej, inga pengar från det kontot heller syns än.Tacksam för svar