Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ferratum - Axactor

Precis släppt ockerjävlarna Ferratum till inkasso, vilket har överlåtits till Axactor. Vet att dessa accepterar avbetalningsplaner. Hur är era erfarenheter av Axactor? Som jag förstått så har vissa fått orimliga avbetalningsplaner medan vissa andra fått helt ok sådana.

Axator köper väl fordringar och är inte inkasso åt andra, så dom gör vad dom vill

Och vad innebär detta i klarspråk? Axactor har ju en egen inkassoverksamhet och sett att flera fått avbetalningsplaner hos dessa.

Att dom inte driver inkasso åt andra utan köper upp skulder och kan därmed hantera dom som dom själv vill, till skillnad från när man driver åt annan och är bunden av en massa avtal

Ok, oavsett, ni som har erfarenheter av Axactor får gärna skriva här.

Ring dem. Oerhört trubbiga via mail.
Har fått avbetalningsplaner men till rätt höga belopp, men dem är inte omöjliga.
Min skuld var dock på över 100tkr

8000kr/mån. De frös räntan. :) men klarade tyvärr inte av att hålla planen med tanke på alla andra avbetalningsplaner jag hade.

Funderar också på att släppa min skuld , hoppas verkligen det kommer till axactor .. hört ganska positivt om dom :) många som fort fryst ränta ... tror nån fick 2000 kr i månaden avbetalning med fryst ränta ... det hade jag tagit direkt :) för idag betalar jag 2000 kr i månaden på 20k ... och typ allt är i ränta :) sjukt !!

Hare cirka 25000 i skuld till axtractor från ferratum, pröjjsar 3000 i mån,

Tycker dom är guld att ha o göra med :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp