• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ferratum börjat rapportera till uc!

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 250
Mottagna reaktioner
851
Poäng
717
Fortfarande inte tillbaka på UC, väldigt märkligt att den dök upp och sen försvann, både från MinUC och Kreddy.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Kollade på UC's sida och dem har en ny "kreditkoll" så det kanske därför det tjorvar.
Står också att endel lånegivare rapporterar in dagligen :thinking:
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Kollade på UC's sida och dem har en ny "kreditkoll" så det kanske därför det tjorvar.
Står också att endel lånegivare rapporterar in dagligen :thinking:
Shit!! Dagligen hade vart döden för mig som behöver 2-3 stora lån om 3 månader. De hade gjort det näst intill omöjligt!! Knas knas knas
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 192
Mottagna reaktioner
906
Poäng
817
Ja är med på min med nu.. var ju mindre bra
 

Feskarn

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
4 September 2018
Meddelanden
167
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Min har blivit uppdaterad i natt och Ferratum är inte med. Får lite smått panik nu för jag har tänkt söka samlinglån så fort årsinkomsten uppdaterats inom några dagar. Frågan är om man bör söka redan idag.. men då går jag miste om 30.000 mer i årslön samt sänkt mitt underskott från 67.000 till 63.000
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 192
Mottagna reaktioner
906
Poäng
817
Min har blivit uppdaterad i natt och Ferratum är inte med. Får lite smått panik nu för jag har tänkt söka samlinglån så fort årsinkomsten uppdaterats inom några dagar. Frågan är om man bör söka redan idag.. men då går jag miste om 30.000 mer i årslön samt sänkt mitt underskott från 67.000 till 63.000
Tror inte den skillnaden kommer att påverka ditt betyg ändå är sån liten skillnad så är nog värre om ferratum skulle komma med. Men har ditt uppdaterats så klara du dig kanske ändå
 

Feskarn

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
4 September 2018
Meddelanden
167
Mottagna reaktioner
56
Poäng
177
Tror inte den skillnaden kommer att påverka ditt betyg ändå är sån liten skillnad så är nog värre om ferratum skulle komma med. Men har ditt uppdaterats så klara du dig kanske ändå
Absolut. Men vore tråkigt om den dök upp typ inatt. Vet att Ferratum har kunnat kommit och gå lite…
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp