7 December 2012 #1 J Jurgen Kunnig medlem Poäng: 72 Blev medlem 17 Februari 2012 Meddelanden 221 Mottagna reaktioner 21 Poäng 72 Ferratum kan inte betala ut lån pga bankproblemen. Har de slut på kapital eller vad tror ni?
7 December 2012 #2 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 Jurgen sa: Ferratum kan inte betala ut lån pga bankproblemen. Har de slut på kapital eller vad tror ni? Klicka för att se resterande... Nej dom har säkert inga problem med pengar. Är ju ett av de äldsta bolagen
Jurgen sa: Ferratum kan inte betala ut lån pga bankproblemen. Har de slut på kapital eller vad tror ni? Klicka för att se resterande... Nej dom har säkert inga problem med pengar. Är ju ett av de äldsta bolagen
7 December 2012 #3 J Jurgen Kunnig medlem Poäng: 72 Blev medlem 17 Februari 2012 Meddelanden 221 Mottagna reaktioner 21 Poäng 72 Nej, jag vet. Vet inte varför de håller på sådär. Kan väl bara neka om dom inte vill betala ut. Eller tala om vad som är fel. Kanske är snön
Nej, jag vet. Vet inte varför de håller på sådär. Kan väl bara neka om dom inte vill betala ut. Eller tala om vad som är fel. Kanske är snön
7 December 2012 #4 O Oregistrerade Gäst Poäng: 0 Jurgen sa: Nej, jag vet. Vet inte varför de håller på sådär. Kan väl bara neka om dom inte vill betala ut. Eller tala om vad som är fel. Kanske är snön Klicka för att se resterande... Jaa snön är det
Jurgen sa: Nej, jag vet. Vet inte varför de håller på sådär. Kan väl bara neka om dom inte vill betala ut. Eller tala om vad som är fel. Kanske är snön Klicka för att se resterande... Jaa snön är det