Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ferratum inkasso - Någon som släppt sitt lån till inkasso?

Någon som släppt sitt ferratum lån till inkasso ? Vill verkligen bli av med detta skit lån . Hört att dom släpper det till Svea ekonomi om det stämmer ? Någon som lyckats få en bra avbetalningsplan hos inkasso dom som släppt sitt ferratum lån ? :) ha en fin kväll :)

Räntan var oförändrad vill jag minnas. Betalade dock bara två gånger innan jag släppte skulden till KFM.
Måste härda ut till våren nästa år... För då ska det lånet bort...antingen hos dom själva eller om jag släpper det till kronofogden och satsa på en månads löneutmätning så det försvinner ....

Jag släppte mitt ferratum till inkasso i höstas/vintras och det hamnade hos inkassobolaget Axactor Sweden AB.
Slutade betala i september. Skulden var då på 25000. I januari kom inkassokravet från Axactor. Med ferratums sjuka ränta på 89% hade skulden då hunnit öka till 34000. Men att släppa detta till inkasso var det bästa jag gjort. Fick avbetalningsplan på 2000 kr i månaden i 18 månader. Räntan är nu bara på 2,5%. Så skulden minskar med i princip lika mycket som jag betalar in varje månad.

Jag släppte mitt ferratum till inkasso i höstas/vintras och det hamnade hos inkassobolaget Axactor Sweden AB.
Slutade betala i september. Skulden var då på 25000. I januari kom inkassokravet från Axactor. Med ferratums sjuka ränta på 89% hade skulden då hunnit öka till 34000. Men att släppa detta till inkasso var det bästa jag gjort. Fick avbetalningsplan på 2000 kr i månaden i 18 månader. Räntan är nu bara på 2,5%. Så skulden minskar med i princip lika mycket som jag betalar in varje månad.
stort tack =) ska med testa att släppa mitt då....hoppas det kommer dit och inte svea =)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp