• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ferratum inkasso

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
907
Mottagna reaktioner
382
Poäng
497
Kanske kan vara till någon hjälp för någon som släppt Ferratum nyligen.
mitt blev utsagt och avslutat för någon månad sen. Skicka ett Mail om att de skulle ha överseende och vara lite resonliga om att skicka till inkasso.
idag fick ja svaret att de tagit ett beslut om att de kan sätta upp en betalplan själva utan Alektum inblandade.

tackade och tog emot.
Så med sagt så finns det en bättre möjlighet än att Alektum tar över om man beklagar sig lite.
 

Bilagor

  • F7A55642-C032-418E-87B2-5933C3814A99.jpeg
    F7A55642-C032-418E-87B2-5933C3814A99.jpeg
    267.3 KB · Visningar: 32
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
907
Mottagna reaktioner
382
Poäng
497
Kanske kan vara till någon hjälp för någon som släppt Ferratum nyligen.
mitt blev utsagt och avslutat för någon månad sen. Skicka ett Mail om att de skulle ha överseende och vara lite resonliga om att skicka till inkasso.
idag fick ja svaret att de tagit ett beslut om att de kan sätta upp en betalplan själva utan Alektum inblandade.

tackade och tog emot.
Så med sagt så finns det en bättre möjlighet än att Alektum tar över om man beklagar sig lite.
Ska också sägas att jag hade 31200
 

Chris123

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
11 Oktober 2018
Meddelanden
219
Mottagna reaktioner
73
Poäng
217
Låter ju rimligt.
Hur fort blev ditt lån uppsagt ?
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 761
Mottagna reaktioner
763
Poäng
707
Jag fick mejl förra veckan att mitt lån blev uppsagt och att den kommer skickas till inkasso. Menar du då att det finn möjlighet att man får avbetalningsplan hos ferratum istället?
 

Inflames

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
907
Mottagna reaktioner
382
Poäng
497
Jag fick mejl förra veckan att mitt lån blev uppsagt och att den kommer skickas till inkasso. Menar du då att det finn möjlighet att man får avbetalningsplan hos ferratum istället?
Kontakta dom genom Mail och på så bra sett som möjligt att få de förstå hur mycket illa ställt de redan är för dig. Och få de att på något sett antingen be inkassobolaget att de inte få ta mer än du klara av lr att de själva styr en plan som de hundra kan få in utan risk för att de hamlar hos fogden och de riskerar noll kr.
Att kontakta brukar faktiskt hjälpa hos många bara att vi inte tänker på det att det går och resonera sig fram till vissa.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp