Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
4.
Kredio
- Lån utan UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Brixo Kontokredit
- Swish-utbetalning & Ingen UC
8.
Tomly
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Klaralån
- Lån utan UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Fick 125’ i lån trots anmärkning!
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leolelle" data-source="post: 362134" data-attributes="member: 7632"><p>Hej alla!</p><p>Tänkte dela med mig eftersom jag vet att många söker information om möjlighet till lån osv.</p><p>Idag sökte jag äntligen ett samlingslån för alla de småkrediter o smslån jag har som kostar mig 5-6 tusen i månaden. Jag sökte i december med rätt dålig uc, 2 bet.anm o många ff och fick inte ett erbjudande. Då sökte jag först på 60 o sen sänkte jag till 45 men inget napp.</p><p>Killen på <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27" target="_blank">Lendo</a> sa att jag måste minst vänta till mitten på april då en del ff försvunnit men helst till juni/juli då ännu fler gått bort. Men situationen är ju som den är och lever på minus varje månad, och då den ena anmärkningen försvann idag så chansade jag o sökte samlingslån 85 tusen kr (har lite mer i krediter men vågade inte söka mer). Jag blev beviljad av Remember, och trots att räntan är runt 14,5% så är det så mycket bättre än de 29-39% jag har på de andra lånen! I oktober försvinner min sista anm så då ska jag söka ett nytt lån m bättreränta.</p><p>Mina förutsättningar:</p><p>265000 lön</p><p>33000 underskott</p><p>Bolån 1,4 milj</p><p>12 ff</p><p>1 anm (som försvinner i okt-23)</p><p>Uc risk 1,4 och score 613.</p><p>Dessutom blev jag erbjuden högre när jag valde att gå vidare med lånet, upp till 150 tusen men valde 125000.</p><p>Är så glad o lättad!! Ikväll blir det lite bubbel och somna med ett leende! Nu ska alla smslån bort, alla förfallna räkningar ska betalas, plus att det blir lite över att ha i buffert!</p><p>kämpa på alla där ute!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leolelle, post: 362134, member: 7632"] Hej alla! Tänkte dela med mig eftersom jag vet att många söker information om möjlighet till lån osv. Idag sökte jag äntligen ett samlingslån för alla de småkrediter o smslån jag har som kostar mig 5-6 tusen i månaden. Jag sökte i december med rätt dålig uc, 2 bet.anm o många ff och fick inte ett erbjudande. Då sökte jag först på 60 o sen sänkte jag till 45 men inget napp. Killen på [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/27"]Lendo[/URL] sa att jag måste minst vänta till mitten på april då en del ff försvunnit men helst till juni/juli då ännu fler gått bort. Men situationen är ju som den är och lever på minus varje månad, och då den ena anmärkningen försvann idag så chansade jag o sökte samlingslån 85 tusen kr (har lite mer i krediter men vågade inte söka mer). Jag blev beviljad av Remember, och trots att räntan är runt 14,5% så är det så mycket bättre än de 29-39% jag har på de andra lånen! I oktober försvinner min sista anm så då ska jag söka ett nytt lån m bättreränta. Mina förutsättningar: 265000 lön 33000 underskott Bolån 1,4 milj 12 ff 1 anm (som försvinner i okt-23) Uc risk 1,4 och score 613. Dessutom blev jag erbjuden högre när jag valde att gå vidare med lånet, upp till 150 tusen men valde 125000. Är så glad o lättad!! Ikväll blir det lite bubbel och somna med ett leende! Nu ska alla smslån bort, alla förfallna räkningar ska betalas, plus att det blir lite över att ha i buffert! kämpa på alla där ute!! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Fick 125’ i lån trots anmärkning!
Topp