• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Fick besked nu. Får förtidsåterbetalning av skatten nästa vecka!

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
361
Poäng
477
Nepp de va så de gick till:) för några år sen blev ja oxå beviljad då hade ja inget hos kronofogden men låg efter med några räkningar men dö va ja tvungen o bifoga bild på räkningarna:/ de behövde ja inte nu

Det var inte riktigt det jag syftade på...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nea75

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
14 Januari 2015
Meddelanden
481
Mottagna reaktioner
183
Poäng
367
Vi skickade in för nästan 3 v sen men inget hört än :((
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Om man går in på Skatteverkets hemsida l söker på förtids återbetalning av skatt så kommer de upp...jag skrev sidan o fyllde i uppgifterna sen skrev ja även ut löne specifikationer för 6 månader bakåt för de skulle man tydligen ha med. Klampade iväg till Skatteverkets kontor o fick hjälp o kolla så ja fyllt i rätt sen tog dom mina papper:) går ju o posta själv elr fylla i med bank id på deras sida men de strula för mig så därför blev de pappers arbete haha.

Trodde kravet va att man skulle ha skuld hos kronofogden för o få skatten före men de behövdes tydligen inte...
Nu fattar jag inte om du har skuld hos kronofogden betalar dom väl inte ut överskottet ? Den skatten går väl till KFM?
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 130
Poäng
3 907
Nu fattar jag inte om du har skuld hos kronofogden betalar dom väl inte ut överskottet ? Den skatten går väl till KFM?

...men Tussan har ju inga skulder hos KF längre. Dock finns det väl en risk att skulder skulle gått dit OM hon inte hade fått sin återbäring i förskott... Riktigt juste gjort av Skatteverket att betala ut återbäringen när skulderna inte redan ligger hos KF, men att risken föreligger!

Bra jobbat Tussan ! :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp