Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fick erbjudande ifrån forex

Hej sökte via lendo för en timme sen och har bara fått ett erbjudande ifrån Forex , sökte 110.000 och 80.000 samla, fick erbjudande på 80.000

Det stod kompletteringar , när jag loggar in på lendo står det att dom vill ha arbetsgivarintyg,
menas de då att det inte är lösenkrav , det stod Bank id samt kompletteringar när jag fick erbjudandet .

Har märkt av andra på forumet att Forex är lite kneppiga, jag hade fyllt i samla lån , signerade skuldebrevet precis och ringde Forex, kvinnan fick upp min sida och sa att dom inte bett om något arbetsgivar intyg eller annat, konstigt, dom kommer säkert återkomma nu i efterhand

Ja dom är lite du och så.

Kan ändra och ge avslag efter godkänt, ge högre månbelopp än avtalat och är inte så medgörliga när man behöver lösa problem. De löser inte heller alla lån så hör med dom om det är nåt specifikt du vill lösa.

Men förstår inte riktigt, brukar ju alltid stå i sidan vid ansökan hos lendo vad dom begär, är Forex verkligen alltid så att dom löser om man fyllt i på lendo lösa lån

Ja
För mig stod det inget men de sa sen att det alltid görs, så jag fick snällt ge alla uppgifter och dom ger inte en krona mer.

Men förstår inte riktigt, brukar ju alltid stå i sidan vid ansökan hos lendo vad dom begär, är Forex verkligen alltid så att dom löser om man fyllt i på lendo lösa lån

Peppan hur blev processen här? Vad krävdes av dig?

Inget krävdes mer att jag skulle svara på några frågor om vad jag jobbade med , stod som komplettering att dom ville ha arbetsgivarintyg, men inte de heller behövde jag skicka in, fick även lösa allt själv 80 tusen kom på kontot :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp