• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Film och tv tråden

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 610
Mottagna reaktioner
2 485
Poäng
1 527
Låter som sånt jag gillar. Men har dock inte cmore eller via play men kan kankse hitta serien nån annanstans.
Jag har en kod med 2 månader gratis viaplay om du vill ha :D Har själv viaplay och den gäller endast nya kunder så jag har ingen användning av den :)
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 430
Mottagna reaktioner
6 905
Poäng
4 477
Ja den glömde ja skriva här.
Squid game är
Oxå gaaaalet bra! Tänkte först att ja ej orka se med syd koreanska för tycker allt förutom holländska svenska norska engelska är jobbigy
Höra på. haha. Men sen såg jag den och den va sjukt bra. Välgjord och allt djupt osv.
Samma här... jobbigt med språket, låter så överdrivet på nåt sätt (de gillar väl inte när vi pratar säkert heheh)
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 430
Mottagna reaktioner
6 905
Poäng
4 477
Jag har en kod med 2 månader gratis viaplay om du vill ha :D Har själv viaplay och den gäller endast nya kunder så jag har ingen användning av den :)
Åh vad snällt. Jag har ju redan haft viaplay men som sagt kan kanske nån annan familjemedlem regga sig.
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 610
Mottagna reaktioner
2 485
Poäng
1 527
Åh vad snällt. Jag har ju redan haft viaplay men som sagt kan kanske nån annan familjemedlem regga sig.
Ja men absolut, skicka ett PM om du vill ha den, jag har som sagt ingen användning för den, ligger bara här i lådan och samlar damm. Haha
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 117
Mottagna reaktioner
2 499
Poäng
1 557
Kollar på Successions senaste säsong. Blir chockad över hur taskiga syskonen är mot varandra, kan inte låta bli att undra om man kan skylla allt på fadern och uppväxten? Antagligen men vidrigt att se. De själva verkar inte bry sig, det är vardagsmat att slänga ut sig elakheter och det är väl det som är det sjukaste.

Någon annan som kollar? Finns på HBO
Jag kollar med stor behållning, sjuk familj... en av de bästa serierna.
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 542
Mottagna reaktioner
1 086
Poäng
867
Nån som tittar på nya Knutby serien på Cmore?

Ryser när jag tittat på de avsnitten som kommit ut
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp