- Meddelanden
- 12 089
- Mottagna reaktioner
- 8 508
- Poäng
- 5 497
Ja, snarare från 30-40 k uppåt i så fall för en sån resa.Per år men menar mera att ksn inte kommer till Spanien på 13000 kr flr en familj![]()
![]()
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Ja, snarare från 30-40 k uppåt i så fall för en sån resa.Per år men menar mera att ksn inte kommer till Spanien på 13000 kr flr en familj![]()
![]()
Minst i dessa tider tyvärrJa, snarare från 30-40 k uppåt i så fall för en sån resa.
Das ubåten, Tysk krigsfilm, det bästa krigsfilm jag settBra lista mkt bra med det (det som jag sett) när du skriver militär menar du krigsfilmer då? Blir kanske lite mer bredare genre. Jag tycker jag har sett massor med bra krigsdraman, svårt att name droppa just nu bara
En till säsong är väl på GHar precis sett klart första säsongen av Tulsa King med Sylvester Stallone. Funkar bra som avkoppling. Oklart om det blir en säsong två.
Vad kul! Man vill ju se vad som händer med Manfredi. Det är lite märkligt det här när man vill att det ska gå bra för vissa skurkar.En till säsong är väl på G
![]()
Sylvester Stallone Will Return to Oklahoma For More 'Tulsa King'
After a lengthy delay, the crew will head back to work on Season Two.www.esquire.com
Jag följer sanningen på tv4 från SverigeSanningen på Netflix, sevärd engelsk serie.
Det är inte samma sanning, tv4's är svensk väl? På Netflix är den brittisk.Jag följer sanningen på tv4 från Sverige
Stämmer nog. Tycker den svenska serien är braDet är inte samma sanning, tv4's är svensk väl? På Netflix är den brittisk.
Taelgia är riktigt bra serie och det har varit tänkt att komma med en ny säsong men produktionen har fått så mkt hot fr kriminella så det blir nog inte nån ny säsong.Telghea eller hur det stavas - riktigt bra.
Danska huset - ännu bättre om det inte vore för dom homoerotiska inslagen.
Aktuellt. Varje kväll på svt.
Ja det är helt onödigt när man bara kan gå ut i underkläderna och känna växthuseffekten ända in i benmärgen.Tittar också på varenda kväll 21.00 men tycker det är lite synd att så stor andel utav varenda program åtminstone i år upptas av klimat/vädret. I vissa sändningar kan det vara upp till 50% utav totala sändningstiden.
En del har stört sig på de "homoerotiska inslagen" Även du?Jag har nyss kollat dansk serie ”Huset” på SVT play. Grymt olustig och bra![]()
En del har stört sig på de "homoerotiska inslagen" Även du?
Tror det var den första fängelseserie jag har sett. Minns inte någon blev våldtagen, men snarare ställde upp helt frivilligt .Jag har tittat på i princip samtliga mer kända fängelseserier som finns.
OZ är givetvis den bästa jag har sett.
Huset var en annan.
Tusenbröder delvis en tredje.
Wentworth
And so on.
I varenda (!) ett utav dom har det varit våldtäkter och två snubbar som plötsligt blir ihop.
Det är inte så i verkliga livet, åtminstone inte i Sverige där fångar våldtar varandra till höger och vänster. Det blir liksom inte realistiskt utan bygger på en trött klyscha.
Med det sagt så förekommer det säkert i ett o annat fängelse i kanske USA eller andra delar utav världen men att bygga samtliga fängelseserier kring just ett fenomen som i princip inte existerar på europeiska fängelse är lite tröttsamt.

Tror det var den första fängelseserie jag har sett. Minns inte någon blev våldtagen, men snarare ställde upp helt frivilligt .
Hur som helst, spännande serie tycker jag![]()

Är också taggad på att få mer Yellowstone@LånaUtanPapper jag såg sista avsnittet av Yellowstone igår. Och då jag redan sett 1883 och 1923 så är jag tvungen att vänta på 1923 säsong 2 men lästa att det kommer fler spin off på Yellowstone, nånting med 1994 och en till.
Du får gärna tipsa mig om du vet ngt mer konkret om dessa.
Just nu kollar jag även på Bass Reeves som sägs vara en prequel av Yellowstone men jag har inte fattat än hur de hänger ihop.
Googlade på det och kom fram till följande.Spännande! Just det, sen kommer Kevin Costners egna serie Horizone (samma tema som Yellowstone som jag förstått det) nån gång framöverÄr också taggad på att få mer YellowstoneGooglade på det och kom fram till följande.
Yellowstone: Sässong 5 - Part 2: 6 avsnitt kvar att avsluta serien på, kommer November 2024
1923 - Sässong 2: Har inget release datum
2024 - Har inget releasdatum, men kommer efter Yellowstone sässong 5 (Matthew McConaughey ska vara en av huvudskådespelare!). Serien kan komma att byta namn.
6666 - Har inget releasedatum och verkar fortfarande vara lite osäker. Man kan anta att Jimmy är huvudperson efter han fick byta ranch till Texas 6666 i sässong 4
Ska kolla upp den: Såg precis att Sheridan budat hem rättigheter till denna idag:Spännande! Just det, sen kommer Kevin Costners egna serie Horizone (samma tema som Yellowstone som jag förstått det) nån gång framöver
Wow…. Ser fram emot den!Ska kolla upp den: Såg precis att Sheridan budat hem rättigheter till denna idag:
![]()
40-årigt krig om den amerikanska västern filmas av Taylor Sheridan
Efter en het budgivning har film- och tv-skaparen Taylor Sheridan (”Yellowstone”, ”Tulsa King”) fixat åt sig rättigheterna till den historiska skildringen ”Empire of the Summer Moon” (med den rejäla undertiteln ”Quanah Parker and the Rise and Fall of the Comanches, the Most Powerful Indian Tribe...www.moviezine.se
Samma!Wow…. Ser fram emot den!
Jag har sett den och tycker att den är värd priserna den vinner.Är det någon någon som har sett Succession? Jag såg väl 1 eller 2 avsnitt för länge sen, men tyckte den verkade dryg. Men serien vinner ju prisar hela tiden, så man skall kanske ge den ett nytt försök.?
Tack Myra, jag ger den en ny chans så snart jag är klar med GåsmammanJag har sett den och tycker att den är värd priserna den vinner.
Gåsmamman har jag också sett, blev förvånad att den är svensk.Tack Myra, jag ger den en ny chans så snart jag är klar med Gåsmamman
Billig kopia av svenska originalet Rederiet.Är det någon någon som har sett Succession? Jag såg väl 1 eller 2 avsnitt för länge sen, men tyckte den verkade dryg. Men serien vinner ju prisar hela tiden, så man skall kanske ge den ett nytt försök.?
Måste ha lyckats väldigt bra för att vara "billig kopia"Billig kopia av svenska originalet Rederiet.