Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Finns det hopp för mig?

Att få ett lån/kredit någonstans?
Har ~158.000 med uppdaterade inkomst uppgifterna. Inga utgifter då jag bor hemma,
Har 0 betalningsanmärkningar eller aktiva skulder hos inkasso. Har några små krediter som hos klarna för typ 7-8000.
Blev precis nekad hos både fairlo och slantar. Känns helt hopplöst, varför ses jag som helt inkompetent när jag har 11.000-12.000 över varje månad. Kan lika gärna gå och dö om jag inte blir beviljad nåt alls.

Har ~158.000 med uppdaterade inkomst uppgifterna. Inga utgifter då jag bor hemma,
Har 0 betalningsanmärkningar eller aktiva skulder hos inkasso. Har några små krediter som hos klarna för typ 7-8000.
Blev precis nekad hos både fairlo och slantar. Känns helt hopplöst, varför ses jag som helt inkompetent när jag har 11.000-12.000 över varje månad. Kan lika gärna gå och dö om jag inte blir beviljad nåt alls.
Om du inte har några lån eller problem, även 11-12000 över varje månad. Varför ska du då ta ett lån ? Känns kanske som en räddning att du blir nekad då ? Låter som att en dålig vana håller på börja odlas hos dig så var glad för den situation du sitter i just nu utan lån eller inkasso

Om du inte har några lån eller problem, även 11-12000 över varje månad. Varför ska du då ta ett lån ? Känns kanske som en räddning att du blir nekad då ? Låter som att en dålig vana håller på börja odlas hos dig så var glad för den situation du sitter i just nu utan lån eller inkasso
Jag är spelberoende och har skulder på personer till 20-30.000 behöver lån nu för att kunna betala dem.

Vad har du för UC betyg, förfrågningar osv. ? Synliga lån hos UC?

Hur ser man UC betyg? Har inga synliga lån där
Du går in på https://www.minuc.se/, det kostar 49kr/månad. Du kan se dit UC betyg, antal förfrågningar du har gjort senaste året och dina lån. Eller om du inte vill betala så kan du ladda appeen kreddy som är gratis, men du kan bara se dina lån och UC betyg som inte uppdateras lika ofta som hos minuc.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp