• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Finns det någon som godtar att man lånar med låg inkomst?

Luna22

Kunnig medlem
Poäng: 112
Blev medlem
1 Augusti 2021
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
21
Poäng
112
Jag har lite småpanik. Har otroligt låg inkomst och för stora utgifter.
jag har dock lyckats betala av mycket sen ett år tillbaka MEN jag har svårt att reda ut den skuld jag har kvar. Denna månaden har jag inte mycket att leva på. Och ingen verkar bevilja mig ett lån (förståeligt dock)
Men iaf, har ni tips hur jag ska lösa min situation?
slantar.se har ni erfarenhet av dom?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 078
Mottagna reaktioner
6 660
Poäng
4 477
Hur låg är din lön?
Mitt första och bästa tips är att försöka klara månaden ändå, utan lån. Snåla med maten och allt annat. Sälj ngt hellre än ta lån.

Har man en lön på ca 12 000 kr efter skatt per månad så kan Remember bevilja om man inte har anmärkningar och för många ff.

Det var lättare förr att få lån med låg inkomst.
 

Pokemonkungen

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
5 Oktober 2022
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej,
Går att låna t.e.x krypto online, och betala tillbaka inom ett par månader, finns olika sidor som erbjuder det P2P lån alltså, mycket bättre än att låna med hög ränta från företag, ett tips bara. Googla och kika runt.

Kanske låter omständigt, men ge det en chans och kolla runt på Google så lovar jag att du inte blir besviken.
 

Bara Tankar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
3 Mars 2022
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Hej,
Går att låna t.e.x krypto online, och betala tillbaka inom ett par månader, finns olika sidor som erbjuder det P2P lån alltså, mycket bättre än att låna med hög ränta från företag, ett tips bara. Googla och kika runt.

Kanske låter omständigt, men ge det en chans och kolla runt på Google så lovar jag att du inte blir besviken.
För detta krävs väl en form av säkerhet? Att man lånar på sina egna kryptovalutor?
 

Bara Tankar

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
3 Mars 2022
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
4
Poäng
7
Beror på vart, och det är ju inte direkt svårt att ordna.
Fast nu blir väl resonemanget fel? Personen försöker låna (troligtvis utan säkerhet) och då "är det inte svårt att ordna" kryptovaluta som man först måste köpa för att sen lämna som säkerhet för att låna? Det blir ju mer pant på sin egen valuta som säkerhet
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
697
Mottagna reaktioner
153
Poäng
357
Hej,
Går att låna t.e.x krypto online, och betala tillbaka inom ett par månader, finns olika sidor som erbjuder det P2P lån alltså, mycket bättre än att låna med hög ränta från företag, ett tips bara. Googla och kika runt.

Kanske låter omständigt, men ge det en chans och kolla runt på Google så lovar jag att du inte blir besviken.
Det står ju att man måste ha kryptotillgånger som säkerhet för att få låna. Det är ju verkligen inte alla som har det. Och istället för att hinta om saker kan du ju lika väl skriva vilka sidor det är du menar först eller inte säga nåt alls...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp