Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Finns det något jag kan göra...

Trodde Du buggade på Stortorget ikväll bland 30.000 andra & jag ;)

Jag bor 50 meter därifrån och jag förbannar den här festivalen ifrån helvetet, ensamkommande överallt, stinkande matdos, nu när jag kom in i trappen stod 5 pers och rökte där.
Detta är den värsta veckan på året, nästa vecka om ekonomin tillåter är jag minst 200 mil härifrån :D

Hej! Hade jag vart i dina skor hade jag försökt snåla ner ordentligt tills december sen ansökt via Lendo/Advisa har du "bara" 9.1 i % finns det nog stor chans att du kan få låna i december om vill lösa befintliga lån.
Tack så mycket för ditt svar! Det är precis vad jag tänkt att göra. Försöker vänta ut när alla förfrågningar försvinner. Finns det någon "regel" gällande kreditscore och hur mycket den brukar gå ner varje månad, om det inte finns några stora förändringar gällande ekonomisk situation? Eftersom du säger att jag kommer få 9.1 i december. Jag har inte riktig förstått hur det fungerar med UC. Om man t.ex. betalar sin kredikkortsskuld så brukar UC gå ner betydligt mer. Jag minns att jag hade UC score 23% och månaden efter gick den ner till 13% eftersom jag betalade en de av kreditkortsskulden.

Börja plugga någonting på distans eller sådant vidsidan om arbete så du slipppar att betala skulden för tillfälle;)
Tack för ett bra tips! Jag har faktiskt redan börjat plugga i början på året, för att slippa betala avgiften till CSN. Tycker att detta är en bra möjlighet att få minska månadskostnad, förutsatt att man pluggar och får CSN bidrag. Men man måste plugga minst 50%.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp