• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Forumträff Göteborg lördag 6 april.

kaffesump

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
868
Mottagna reaktioner
332
Poäng
497
Jag tänker att vi är många som är duktiga inom spannet lån, skuldsanering, räntor..ja allt som har med lån att göra och att bli skuldfri. Ska vi inte ses och prata över en middag ihop och umgås?

Lördag 6. april. Göteborg. Räkningar betalda, januari och februari har gått. Alla (förhoppningsvis) har kommit på fötterna efter januari och februari. Då tänker jag att april passar bra. Första veckan också. Koll på ekonomin.

Någon mer än jag som är på? Tänker att vi kan prata om eventuellt upplägg, restaurang med mera.

Jag är nyfiken på att träffa er andra och lära mig mer om ekonomi och lyssna på andras livsöden och erfarenheter. Vi alla sitter eller har suttit i samma båt.

:)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

kaffesump

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
868
Mottagna reaktioner
332
Poäng
497
Jag bor tio mil norr om Göteborg. Någon som bor i eller runt Göteborg, eller någon som har tips på en bra restaurang som vi kan äta på?:)
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 863
Mottagna reaktioner
1 631
Poäng
1 117
Bor tyvärr inte i närheten av Göteborg och är inte sugen på att betala resa och hotell. Annars en trevlig idé och initiativ.
För er som är oroliga över anonymiteten så finns ju inget krav på att man behöver använda sitt efternamn eller personnummer. Finns så klart en liten risk att någon känner någon på forumet utan att dom vet att den andra personen är här, ännu mindre risk att båda skulle dyka upp på träffen.

Sen tror jag ingen är intresserade av att basunera ut på sociala medier att jag träffade LånaUtanPapper som heter X i riktiga livet och här outar jag hans situation och taggar personerna på hans vänlista.
Kan dock rekommendera att undvika att ta bilder från eventuell träff som skickas vidare eller läggs ut någonstans, eller tom bildförbud där andra personers ansikte syns utan godkännande.
 
Senast ändrad:

kaffesump

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
868
Mottagna reaktioner
332
Poäng
497
Bor tyvärr inte i närheten av Göteborg och är inte sugen på att betala resa och hotell. Annars en trevlig idé och initiativ.
För er som är oroliga över anonymiteten så finns ju inget krav på att man behöver använda sitt efternamn eller personnummer. Finns så klart en liten risk att någon känner någon på forumet utan att dom vet att den andra personen är här, ännu mindre risk att båda skulle dyka upp på träffen.

Sen tror jag ingen är intresserade av att basunera ut på sociala medier att jag träffade LånaUtanPapper som heter X i riktiga livet och här outar jag hans situation och taggar personerna på hans vänlista.
Kan dock rekommendera att undvika att ta bilder från eventuell träff som skickas vidare eller läggs ut någonstans, eller tom bildförbud där andra personers ansikte syns utan godkännande.

Lever du med skyddad identitet?
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 863
Mottagna reaktioner
1 631
Poäng
1 117
Lever du med skyddad identitet?
Nej, men varken jobb, familj, vänner eller kollegor känner till min situation och jag föredrar att hålla min privatekonomi privat och min användare anonym då eventuella läckor skulle kunna bränna broar med personer jag känner och spridas vidare. Hade gärna dykt upp och presenterat mig med mitt förnamn men inte mer än så. Tror inte jag är ensam om den situationen på detta forum.
 

kaffesump

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
5 November 2020
Meddelanden
868
Mottagna reaktioner
332
Poäng
497
Nej, men varken jobb, familj, vänner eller kollegor känner till min situation och jag föredrar att hålla min privatekonomi privat och min användare anonym då eventuella läckor skulle kunna bränna broar med personer jag känner och spridas vidare. Hade gärna dykt upp och presenterat mig med mitt förnamn men inte mer än så¨.

Du är nog inte ensam om det. Jag kommer också att presentera mig med mitt förnamn.
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 955
Mottagna reaktioner
6 148
Poäng
3 907
Ett riktigt trevligt initiativ som även jag hade kunnat tänka mig komma till… Är du på @Ny2018…. Jag kan hämta upp Dig på vägen?! :facejoy: :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp