Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fråga ang pågående skuldsanering.

Jag har denna månad fått ett problem som gör att jag behöver lite extra pengar för att lösa viktiga saker.
Läste att man kan va sen med 3-4 inbetalningar innan någon kan begära omprövning eller att något ska hända med saneringen stämmer det?
Jag skulle behöva betala in lite sent bara en gång men är livrädd för vad som kan hända, skulle behöva skjuta på en betalning lite
betala in den senare samma månad.

Skulle aldrig göra såhär om det inte verkligen va nödvändigt och viktigt så snälla inga kommentarer om det tack.

är det någon som har erfarenhet av detta eller vet med mer säkerhet vad som skulle kunna hända?

Under min sanering hände det några ggr att jag av olika skäl blev tvungen att skjuta på delar el hela inbetalningen. Betalde alltid in månaden efter så jag var i kapp. Det enda som hände var att det kom en påminnelse efter 2-3 ve. Nån gång han det aldrig komma nån påminnelse för jag hann betala ikapp innan.
Jag är inte säker på hur det funkar nu men tror att om man ligger efter m två inbetalningar så meddelas borgenärerna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp