• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fråga om högre belopp låneförmedlare än sökt?

Leanae

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Februari 2013
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
2
Poäng
32
Hej!
Om man till exempel ansöker om 50.000 hos Advisa kan man både bli erbjuden högre och lägre lånebelopp då beroende på situation?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Nej fast det stämmer ju inte riktigt , man har ju sett att remember kan erbjuda högre belopp vid signering typ, själv sökte jag 155 men fick erbjudande på 160 av avida, dock inte signerat något än då dom haft feta problem med deras sida så vet inte hur det går
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 192
Mottagna reaktioner
905
Poäng
817
Nej fast det stämmer ju inte riktigt , man har ju sett att remember kan erbjuda högre belopp vid signering typ
Vid singerig ja men på advisa så kommer du inte få högre belopp sen finns det ett fåtal som kan erbjuda mer när man väl ska singera
 

stikkan

Kunnig medlem
Poäng: 337
Blev medlem
29 April 2021
Meddelanden
212
Mottagna reaktioner
159
Poäng
337
Nej fast det stämmer ju inte riktigt , man har ju sett att remember kan erbjuda högre belopp vid signering typ, själv sökte jag 155 men fick erbjudande på 160 av avida, dock inte signerat något än då dom haft feta problem med deras sida så vet inte hur det går
Kan det ha att göra med att Avida kanske kör jämna 10’-tal? Spekulerar bara men har för mig att jag sökte 205’ senast jag sökte via förmedlare men blev erbjuden 210’ av Avida.
 

Leanae

Kunnig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Februari 2013
Meddelanden
115
Mottagna reaktioner
2
Poäng
32
Tack för svar. Är alla ungefär lika snabba med att betala ut lånet?
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Men avida har börjat med något konstigt , såfort man fyllt i att man ska lösa lån så ska dom lösa de till en, de belopp man fyllt i man ska lösa alla fall
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 271
Mottagna reaktioner
677
Poäng
637
Nej fast det stämmer ju inte riktigt , man har ju sett att remember kan erbjuda högre belopp vid signering typ, själv sökte jag 155 men fick erbjudande på 160 av avida, dock inte signerat något än då dom haft feta problem med deras sida så vet inte hur det går
Vid signering ja, alltså när du redan valt en bank. Tror inte det var det trådskaparen menade. Avida beviljar bara jämna 10’-tal.
 

Peppan

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
3 Februari 2020
Meddelanden
630
Mottagna reaktioner
64
Poäng
217
Någon som vet fall avida avslutar krediten om man valt samla och skickat in ? Visste inte ens avida kör lösenkrav fan
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp