• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Fråga om uc uppdatering

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Jag känner som/med dig. Jag ökade min inkomst med 105000 och betyget helt oförändrat. Kan inte tro det skulle bli exakt samma. Jag hoppas bara de glömt uppdatera eller något tillfälligt data strul. Betala för denna tjänst känns idag ingevidare...
Håller med till 100% vad ska till egentligen för att man ska få bättre betyg? Hoppas också att betyget inte är det slutgiltiga men det skulle inte förvåna mig om det inte är så.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

AW89

V.I.P
Poäng: 217
Blev medlem
27 Maj 2015
Meddelanden
637
Mottagna reaktioner
67
Poäng
217
Har inga förfrågningar har inte haft sedan november 2016 då min sista försvann. Är i valet och kvalet om jag ska söka samlingslån då jag har sjukpension så jag har låg inkomst och sen måste jag så småningom renovera huset så jag vill ha så bra förutsättningar som möjligt för det. Det känns bara så tröstlöst att kämpa månad för månad utan att det gör någon skillnad.
Om du får ett samlingslån så lär ditt betyg förbättras. Provat prata med banken ?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 066
Mottagna reaktioner
6 655
Poäng
4 477
Har inga förfrågningar har inte haft sedan november 2016 då min sista försvann. Är i valet och kvalet om jag ska söka samlingslån då jag har sjukpension så jag har låg inkomst och sen måste jag så småningom renovera huset så jag vill ha så bra förutsättningar som möjligt för det. Det känns bara så tröstlöst att kämpa månad för månad utan att det gör någon skillnad.

Förstår att du är besviken, när man kämpar och gör bra ifrån sig så är det motiverande att se positiva resultat! Kram!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp