Nä? Gjorde dom?Mig tog dom en upplysning på när jag beställde den och en när jag skulle hämta ut den.
Undrar varför…
- Meddelanden
- 31 796
- Mottagna reaktioner
- 16 710
- Poäng
- 11 977
Det låter ganska suntJag frågade dom varför och dom svarade att dom gör det när det är mer än 3 månader mellan beställning och leverans.
- Meddelanden
- 355
- Mottagna reaktioner
- 39
- Poäng
- 157
Beställt du online ?Det gjorde de inte på mig. Upplysningen tas ju innan bilen beställs.
- Meddelanden
- 355
- Mottagna reaktioner
- 39
- Poäng
- 157
Online ?Ansökte idag och då tog dom uc helt plötsligt så jag blev nekad… sjukt pinsamt.
- Meddelanden
- 155
- Mottagna reaktioner
- 76
- Poäng
- 217
Nej i bilhallen. Hade en bil på finans där som jag sålde i samma veva, dom löste de 200k jag hade lån på den bilen, så ville jag ta nya 180k för nya bilen men det blev tvärnej.Online ?
Mindes då att dom skickade ut någonting via post i våras som gjorde att jag tänkte att jag nog aldrig kommer få ett billån av dom igen, men det hade jag helt förträngt tills idag.
- Meddelanden
- 355
- Mottagna reaktioner
- 39
- Poäng
- 157
Har läst i olika tråd att vw finnas tar bara bisnode, så vilket stämmer ej nu va ?Nej i bilhallen. Hade en bil på finans där som jag sålde i samma veva, dom löste de 200k jag hade lån på den bilen, så ville jag ta nya 180k för nya bilen men det blev tvärnej.
Mindes då att dom skickade ut någonting via post i våras som gjorde att jag tänkte att jag nog aldrig kommer få ett billån av dom igen, men det hade jag helt förträngt tills idag.
- Meddelanden
- 155
- Mottagna reaktioner
- 76
- Poäng
- 217
Dom tog bara bisnode när jag köpte bil i mars, men nu tog dom uc tydligen.Har läst i olika tråd att vw finnas tar bara bisnode, så vilket stämmer ej nu va ?
- Meddelanden
- 31 796
- Mottagna reaktioner
- 16 710
- Poäng
- 11 977
Skickat ut vadå? Uppsägning? Inkasso?Nej i bilhallen. Hade en bil på finans där som jag sålde i samma veva, dom löste de 200k jag hade lån på den bilen, så ville jag ta nya 180k för nya bilen men det blev tvärnej.
- Meddelanden
- 155
- Mottagna reaktioner
- 76
- Poäng
- 217
Nej, det var något infobrev om kommande förändringar i finansavtalen, men som inte gällde nuvarande kunder eller något sånt.Skickat ut vadå? Uppsägning? Inkasso?
- Meddelanden
- 259
- Mottagna reaktioner
- 47
- Poäng
- 167
Bisnode..Ok så i slutändan VW tar fullt UC?
- Meddelanden
- 259
- Mottagna reaktioner
- 47
- Poäng
- 167
Nej, de använder Bisnode.Jag också blev nekad,för många ff på Bisnode.Här uppe skriver folk att det är UC. Därför är jag förvirrad.
- Meddelanden
- 73
- Mottagna reaktioner
- 25
- Poäng
- 102
Jag har en 6:a på Bisnode, behöver en billig bil bara för att kunna ta mig till jobber och skjutsa dotter. Hade bilar tidigare via vw finans och har aldrig haft problem med betalningar eller dylikt. Senast en leasing bil som jag lämnade för ca 3 veckor sedan. Hoppas att det kommer gå bra.Nej, de använder Bisnode.Jag också blev nekad,för många ff på Bisnode.
- Meddelanden
- 259
- Mottagna reaktioner
- 47
- Poäng
- 167
Lycka till!Jag har en 6:a på Bisnode, behöver en billig bil bara för att kunna ta mig till jobber och skjutsa dotter. Hade bilar tidigare via vw finans och har aldrig haft problem med betalningar eller dylikt. Senast en leasing bil som jag lämnade för ca 3 veckor sedan. Hoppas att det kommer gå bra.
- Meddelanden
- 24
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 27
Hur många ff hade du?Nej, de använder Bisnode.Jag också blev nekad,för många ff på Bisnode.
- Meddelanden
- 259
- Mottagna reaktioner
- 47
- Poäng
- 167
30 ffHur många ff hade du?
- Meddelanden
- 21
- Mottagna reaktioner
- 6
- Poäng
- 27
Hur gick det? Är intresserad för ska med hämta en bil snart.Vi ska hämta en ny Audi i nästa vecka. En upplysning togs via Bisnode när vi beställde bilen i september. Är det någon som vet om de tar ytterligare en upplysning när vi hämtar ut bilen?
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.