Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Fråga: Snabb lån utan registrerad inkomst

Hej har en fråga. Jag jobbar idag som fotograf men just nu tills jag har startat mitt eget företag så fakturerar min mamma åt mig via sitt företag och sedan för över pengarna till mitt konto.

Detta gör ju att jag inte har någon direkt registrerad inkomst fast jag tjänar helt okej. Finns det något företag som kan förstå det och godkänna ett lån ändå även att det står att jag inte har någon registrerad inkomst? Har inga betalningsanmärkningar eller tidigare skulder alls.

Börja inte att tar sms lån !!!!

Det var ju inte riktigt det svaret jag sökte men tack för ditt råd. Nu är det så att jag är i en situation där jag behöver ett lån en kort tid. Och jag vet även att jag kan betala tillbaka det utan problem när räkningen kommer men behöver svar på min fråga ovan så att jag slipper göra massa onödiga ansökningar på flera ställen.

Det var ju inte riktigt det svaret jag sökte men tack för ditt råd. Nu är det så att jag är i en situation där jag behöver ett lån en kort tid. Och jag vet även att jag kan betala tillbaka det utan problem när räkningen kommer men behöver svar på min fråga ovan så att jag slipper göra massa onödiga ansökningar på flera ställen.

Så skriver alla. Se ovanstående råd EN GÅNG TILL.

Så skriver alla. Se ovanstående råd EN GÅNG TILL.

Jo men nu bad jag inte om ett svar på om jag kan låna eller inte och det har ju knappast du eller ovanstående talare med att göra. Utan jag ville ha svar på min fråga. Kan du inte svara på den behöver du ju inte skriva i tråden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp