• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Från 20.000kr månadskostnad till 6000kr

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Efter dryga året väntandes på att betyget på UC blivit tillräckligt bra för att få ett samlingslån så försökte jag äntligen i fredags.

förutsättningarna: 370k inkomst, 33k underskott
8 F&F, inga anmärkningar, 150k blanco synligt på uc.
TOTALA SKULDBELOPP: 370k.
Sökte om 400k via Advisa och fick 5 bud. Högsta och bästa var från Ikano, 350.000 med 7,17% ränta, lösenkrav.

nu har det gått en vecka och allt är äntligen klart, Ikano har betalat skulderna som fanns och jag landar nu istället på en månadskostnad om ca 6000kr, tidigare 20k om inte mer (gick back varje månad)

JAG KÄNNER MIG SOM EN HELT NY OCH FRI MÄNNISKA
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

L.kj

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
17 Maj 2021
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
En fantastisk historia att läsa . Sitter själv i en illa sitts med massa småkrediter och höga månadsutgifter. Drömmer om den dagen jag oxå kan få ett samlingslån o få bort denna huvudvärk.
Men ända svar jag får när jag frågar är du har för dåligt betyg på UC och för många förfrågningar .
Blir så så trött på detta.
 

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
En fantastisk historia att läsa . Sitter själv i en illa sitts med massa småkrediter och höga månadsutgifter. Drömmer om den dagen jag oxå kan få ett samlingslån o få bort denna huvudvärk.
Men ända svar jag får när jag frågar är du har för dåligt betyg på UC och för många förfrågningar .
Blir så så trött på detta.
Så det var för mig i över ett år, det är bara att försöka hålla ut och ge fan i kreditupplysningarna så kommer det att gå så småningom!
Underbart @Emil99 !!! Härlig känsla!!
tack!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp