Även om det ligger sanning i detta påstående, så gör väl alla partier det nu med tanke på det är val om typ 200 dagar?Är hon ute och raggar lite nya väljare månne?
Vem har pratat om homosexualitet och aborter, de ska lätt och slätt byta namn, Sverige är en av världens mest sekulariserade land där partiet är i ingenmansland!In
Det var väl åtminstone det när partiet grundades, nog inte så mkt längre men det finns nog mkt värderingar kvar, det skriver dom ju själva… och nu pratar jag inte om homosexualitet och aborter
Finns väldigt många kristna kvar i Sverige. KD har nog sitt syfte.Sverige är en av världens mest sekulariserade land där partiet är i ingenmansland
Okej, finns många muslimer också ska alla ha eget partiFinns väldigt många kristna kvar i Sverige. KD har nog sitt syfte.
Okej, finns många muslimer också ska alla ha eget parti![]()
Det var så diskussionen startade, du svarade på Terrys kommentar.Vem har pratat om homosexualitet och aborter, de ska lätt och slätt byta namn, Sverige är en av världens mest sekulariserade land där partiet är i ingenmansland!
Nu är jag förvisso inte kristen själv och skulle aldrig rösta på ett högerparti men jag vet att ett flertal kristna i min bekantskapskrets har lämnat KD-skutan sen Ebba tog över. Finns nog långt många fler aktivt kristna i Sverige än vad väljarstödet visar.Finns väldigt många kristna kvar i Sverige. KD har nog sitt syfte.
Den gode Terry, planterar lite minor här o därDet var så diskussionen startade, du svarade på Terrys kommentar.
KD är iaf ett kristet parti, bara genom att läsa deras principprogram ser man det.. sen kanske inte deras frågor är