Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Brixo Kontokredit
- Lån utan UC
4.
Creditstar
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Lån utan UC
6.
Loanstep
- Lån utan UC
7.
Klaralån
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Lumify
- Lån utan UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Nstart
- Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Fuckat upp ordentligt för sista gången.. ny resa?
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurkpastejen" data-source="post: 489597" data-attributes="member: 9484"><p>Tack återigen för den tiden du lägger ner på att tipsa och hjälpa individer på detta forumet!</p><p></p><p>Sambon har kontrollen, vi ska checka av varje löning och se till att allt lirar som det ska framöver.</p><p></p><p>Jag sitter idag på 30 000kr och det finns en bra chans att jag kan släcka marginalen redan vid löning denna månaden då jag får en jourlön.</p><p></p><p>UC-FF är kört ett år framöver så där ska det inte försöka tas något nytt ett år, semester är inget planerat utan mindsetet är på att knega och träna, det lutar även mot att sambon (som är helt skuldfri) ska hjälpa till lite mer med hushållsutgifterna framöver.</p><p></p><p>Det som är "bra" i detta träsket är väl att jag lyckats amortera 100k på bolånet som jag haft i 3 år snart och att jag är relativt ung (född 2000) samt att vi inte har barn, sambon jobbar även på en storbank så framtiden för bra räntor när hon ska in i nästa bostad är också goda. </p><p></p><p>Jag är bolånekund hos Nordea och jag har sett att de historiskt sett har hjälpt till att samla lån och krediter till stora summor, kanske finns en chans att få hjälp där i framtiden. (Får se hur det ser ut om ett år..) </p><p></p><p>men du tycker att jag ska släcka marginalen först även om räntan och avgiften är låg?</p><p></p><p>tack tack och tack återigen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurkpastejen, post: 489597, member: 9484"] Tack återigen för den tiden du lägger ner på att tipsa och hjälpa individer på detta forumet! Sambon har kontrollen, vi ska checka av varje löning och se till att allt lirar som det ska framöver. Jag sitter idag på 30 000kr och det finns en bra chans att jag kan släcka marginalen redan vid löning denna månaden då jag får en jourlön. UC-FF är kört ett år framöver så där ska det inte försöka tas något nytt ett år, semester är inget planerat utan mindsetet är på att knega och träna, det lutar även mot att sambon (som är helt skuldfri) ska hjälpa till lite mer med hushållsutgifterna framöver. Det som är "bra" i detta träsket är väl att jag lyckats amortera 100k på bolånet som jag haft i 3 år snart och att jag är relativt ung (född 2000) samt att vi inte har barn, sambon jobbar även på en storbank så framtiden för bra räntor när hon ska in i nästa bostad är också goda. Jag är bolånekund hos Nordea och jag har sett att de historiskt sett har hjälpt till att samla lån och krediter till stora summor, kanske finns en chans att få hjälp där i framtiden. (Får se hur det ser ut om ett år..) men du tycker att jag ska släcka marginalen först även om räntan och avgiften är låg? tack tack och tack återigen! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Fuckat upp ordentligt för sista gången.. ny resa?
Topp