• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ger bort 500 kr.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 761
Mottagna reaktioner
763
Poäng
707
Hej!
Jag vet inte om det är tillåtet, men ni får ta bort det om det inte är.

Trots att jag har det tufft själv vill jag göra någon glad med en sen jul present. Jag är person som blir glad när jag gör någon annan glad.
Därför har jag bestämt mig att ge bort 500 kr till en person här på forumet. Det är bara en person som kommer få swish på 500 kr.
Det du behöver göra är att kommentera varför just du förtjänar/behöver de pengarna. Det behöver inte vara något avancerat det räcker med 2-3 meningar.
Jag kommer sedan välja en person och kontakta den via PM där jag får swishnummer där jag kan swisha pengarna till.


Ha det fint!
 
Senast ändrad:
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Hej!
Jag vet inte om det är tillåtet, men ni får ta bort det om det inte är.

Trots att jag har det tufft själv vill jag göra någon glad med en sen jul present. Jag är person som blir glad när jag gör någon annan glad.
Därför har jag bestämt mig att ge bort 500 kr till en person här på forumet. Det är bara en person som kommer få swish på 500 kr.
Det du behöver göra är att kommentera varför just du förtjänar/behöver de pengarna. Det behöver inte vara något avancerat det räcker med 2-3 meningar.
Jag kommer sedan välja en person och kontakta den via PM där jag får swishnummer där jag kan swisha pengarna till.

Ni har till kl 15 idag att kommentera.

Ha det fint!
Är inte intresserad men måste säga Fin människa du är❤️
 

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
318
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
vilken fin människa ❤️

Jag hade räknat med en större inkomst nu i december men fick en kalldusch när jag fick reda på att den kommer efter 14 januari istället.. har en restskatt på 22.000kr som ska in innan årsskiftet annars går den till Kronofogden så försöka gräva efter varje krona jag kan här hemma.
försäljer sälja, men inte den mest aktiva och bästa tiden efter jul att sälja känns de som.
 

Nz88

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
4 Januari 2021
Meddelanden
729
Mottagna reaktioner
104
Poäng
317
Fint av dig. De skulle sitta väldigt fint och vara till mycket hjälp. Jag är nyanställd på mitt jobb och nu under mellandagarna har vi stängt så jag har ingen betald semester att ta ut. Därmed får jag mycket mindre lön i januari.
Har privata skulder på 15000 som jag behöver få bort väldigt snart. Samt skulder hos långivare som precis går ihop när jag för ut en riktig lön. Så 500kr skulle verkligen vara till hjälp denna månad! Tack.
 

Marrrr

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
22 April 2021
Meddelanden
63
Mottagna reaktioner
26
Poäng
102
Först och främst, vilken fin grej!

Spelmissbrukare men helt spelfri i 5 månader nu och kämpar på med skulderna. Skall flytta p.g.a jobb, hade varit ett fint tillskott i flyttkassan!
 

Frasse1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
6 November 2011
Meddelanden
1 263
Mottagna reaktioner
407
Poäng
557
December är värsta månaden för mig och min familj och 500:- hade jag gjort min vecka mycke lättare ☺️
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 778
Mottagna reaktioner
2 632
Poäng
1 857
Januari är verkligen den värsta månaden på hela året för oss , vi båda har utmätning och köpt julklappar till dottern som man verkligen vill :) vet inte riktgt hur vi ska klara januari månad faktiskt ! Hatt utmätning nu i 2 år snart :) skulle göra otroligt mycket !
 

Jinnarparen

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
30 Juni 2020
Meddelanden
216
Mottagna reaktioner
72
Poäng
217
Att man ens kan tänka sig att göra en sådan här sak för en annan person trots att man har det tufft själv tyder på vilket gott hjärta du har och att du bryr dig om dina medmänniskor, det är få förunnat att ha en sådan god människa i sin närhet och liv.

500kr hade gett mig och mina två barn mat på bordet i uppemot två veckor och det kan jag knappt beskriva hur mycket det hade hjälpt och betytt!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 278
Mottagna reaktioner
13 384
Poäng
8 917
Kudos!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp