• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Ger bort 500 kr.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
2 630
Mottagna reaktioner
1 659
Poäng
1 177
Snyggt!
Som en Karl-Bertil, fast tar från sig själv och inte verkar finnas i pappas taxeringskalender med hög inkomst.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Att man ens kan tänka sig att göra en sådan här sak för en annan person trots att man har det tufft själv tyder på vilket gott hjärta du har och att du bryr dig om dina medmänniskor, det är få förunnat att ha en sådan god människa i sin närhet och liv.

500kr hade gett mig och mina två barn mat på bordet i uppemot två veckor och det kan jag knappt beskriva hur mycket det hade hjälpt och betytt!
Vill ej lägga mig i hans inlägg vem han ger men jag hoppas iaf att han ger dig med dina beskrivning! ❤️
 

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 656
Mottagna reaktioner
2 113
Poäng
1 367
Hej!
Jag vet inte om det är tillåtet, men ni får ta bort det om det inte är.

Trots att jag har det tufft själv vill jag göra någon glad med en sen jul present. Jag är person som blir glad när jag gör någon annan glad.
Därför har jag bestämt mig att ge bort 500 kr till en person här på forumet. Det är bara en person som kommer få swish på 500 kr.
Det du behöver göra är att kommentera varför just du förtjänar/behöver de pengarna. Det behöver inte vara något avancerat det räcker med 2-3 meningar.
Jag kommer sedan välja en person och kontakta den via PM där jag får swishnummer där jag kan swisha pengarna till.

Ni har till kl 15 idag att kommentera.

Ha det fint!
Snyggt initiativ!
 

Hejhej92

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
17 Mars 2019
Meddelanden
200
Mottagna reaktioner
16
Poäng
72
Verkligen en fin gest!
Har ganska många anmärkningar sedan innan men 1.5 år sedan sen senaste så börjar närma sig att livet kan början igen och kanske få till ett samlingsllån och lösa alla dåliga lån när de försvunnit men fick en fin julklapp från kronofogden den 23:e med 2 betalningsföreläggande på stora summor och behöver inom 1 vecka få in 4000 per ärende för återkallelse och slippa anmärkningar och är i full gång sälja och vända på varje sten så hade verkligen gett stort hopp till att lösa de.
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 750
Mottagna reaktioner
757
Poäng
707
Jag har redan nu beslutat vem jag ska hjälpa till! Tack alla för fina ord, jag blir bara glad att göra någon annan glad. Tycker det ska vara en normal sak för alla.
Jag vet att de flesta här har det tufft och att alla skulle behöva de pengarna men tyvärr så kunde jag bara välja 1 person.

Hoppas att nya 2022 blir mycket bättre för er alla. <3
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 123
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Jag har redan nu beslutat vem jag ska hjälpa till! Tack alla för fina ord, jag blir bara glad att göra någon annan glad. Tycker det ska vara en normal sak för alla.
Jag vet att de flesta här har det tufft och att alla skulle behöva de pengarna men tyvärr så kunde jag bara välja 1 person.

Hoppas att nya 2022 blir mycket bättre för er alla. <3

Vem blev det :D ?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp