Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Goodcash,Cashbuddy, konsumentkredit... Många olika omdömen
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kryss" data-source="post: 31626" data-attributes="member: 1773"><p>Jag har tagit sådana här lån och vet konsekvenserna. Jag har ett intresse i det eftersom jag har många lån kvar som fortfarande ska betalas. Jag lever i en värld där dessa företagsnamn än idag är vardag även om jag tog mitt sista lån för en bra bit över ett år sedan.</p><p></p><p>Om du inbillar dig att man kommer ur en hemsk situation med många fler stora lån så kan jag absolut säga att du har hur fel som helst. Det vet du antagligen, då återstår bara att du inte vill folks bästa, det vill däremot jag och därav kraftiga avrådanden från att fortsätta ta flera stora och nya lån. Det kommer bara att bli värre och vissa här kommer få ångra sig för livet. </p><p></p><p>Det provocerar tydligen dig. Har du själv intressen i sådana här företag? Vad gör du själv här utom att titta på när folk uppenbart skuldsätter sig för livet med olika problem i många fall? Jag har alltså också ett personligt intresse i att avråda folk från detta och varna folk som jag ser har uppenbara problem eller folk som aldrig tagit ett sms-lån från att göra det. Med egen erfarenhet och vilja om något bättre för andra.</p><p></p><p>Därtill vill jag diskutera baksidorna av detta överhuvudtaget, prata om inkassoverksamheter, ge tips på hur man själv löst saker med olika förhandlingar om betalningar och annat. Jag vill diskutera dom tidigare och kommande kraven på dessa bolag och följa vad som händer nu vid årsskiftet när många av dessa bolag ska tvingas registrera sig, vilket dom inte kan eftersom dom inte lever upp till kraven som ställs för att bedriva denna verksamhet och förhoppningsvis försvinner dom därmed för gott!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kryss, post: 31626, member: 1773"] Jag har tagit sådana här lån och vet konsekvenserna. Jag har ett intresse i det eftersom jag har många lån kvar som fortfarande ska betalas. Jag lever i en värld där dessa företagsnamn än idag är vardag även om jag tog mitt sista lån för en bra bit över ett år sedan. Om du inbillar dig att man kommer ur en hemsk situation med många fler stora lån så kan jag absolut säga att du har hur fel som helst. Det vet du antagligen, då återstår bara att du inte vill folks bästa, det vill däremot jag och därav kraftiga avrådanden från att fortsätta ta flera stora och nya lån. Det kommer bara att bli värre och vissa här kommer få ångra sig för livet. Det provocerar tydligen dig. Har du själv intressen i sådana här företag? Vad gör du själv här utom att titta på när folk uppenbart skuldsätter sig för livet med olika problem i många fall? Jag har alltså också ett personligt intresse i att avråda folk från detta och varna folk som jag ser har uppenbara problem eller folk som aldrig tagit ett sms-lån från att göra det. Med egen erfarenhet och vilja om något bättre för andra. Därtill vill jag diskutera baksidorna av detta överhuvudtaget, prata om inkassoverksamheter, ge tips på hur man själv löst saker med olika förhandlingar om betalningar och annat. Jag vill diskutera dom tidigare och kommande kraven på dessa bolag och följa vad som händer nu vid årsskiftet när många av dessa bolag ska tvingas registrera sig, vilket dom inte kan eftersom dom inte lever upp till kraven som ställs för att bedriva denna verksamhet och förhoppningsvis försvinner dom därmed för gott! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Goodcash,Cashbuddy, konsumentkredit... Många olika omdömen
Topp