• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Goodcash, mitt kreditbetyg ändrade sig inte.

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 521
Mottagna reaktioner
12 899
Poäng
9 787
Tog ett lån hos Goodcash, de tar ju UC, men mitt kreditbetyg ändrade sig inte. Varför blev det så? jag såg på uc att de inte tog den med visning av skulder är det därför.

Det är inte alltid så att betyget ändras av ny uc.. har man 0.1 och inga krediter och god inkomst kan man nog få ett par uc utan bekymmer mef sänkt betyg. Samma när du har kasst betyg och redan många ff..din kreditvärdighet kan mycket väl vara oförändrad med 25 eller 26 ff..
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Vet nån om man slipper faktura via post?
Kan man få mailfaktura istället för faktura via vanlig post?
 

tussan

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
22 Mars 2014
Meddelanden
1 463
Mottagna reaktioner
417
Poäng
557
Han inte skriva klart mitt inlägg:/ men jag hade 20 uc förfrågningar samt 4 gamla betanings anmärkningar. Och dom godkände mig på 15 tusen hos goodcash. Såg nu att man kan låna upp till 50 tusen...om en månad så kan ja prova ansöka om en höjning...om man nu vågar de...dom tar ju en uc:/ men har alltid skött man betalningar o lån hos som..... om 2 veckor försvinner 5 uc förfrågningar och en betalnings anmärkning så dom kan ske godkänner.

Ska ni prova o höja erat lån där??
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp