Någon som lyckats få en ackord uppgörelse med dom ? Typ få skulden nerskriven och slut betala hela skulden på en gång .

Oj det var ju verkligen kanonJa. Härom månaden hjälpte jag en väninna med just detta! Hon hade skulder till ett värde av ca 400.000kr. Varav till Gothia ca 55.000kr!
Jag lyckades förhandla ner summan till dom till 41.000kr.
Totalt förhandlade jag ner hennes skuld från ca 400.000kr till 284.000kr !
Hon hade fått ett arv och därav kunde vi reglera hennes skulder. Många skulder var mellan 10-15 år gamla och därav var inkassobolagen ytterst angelägna att avsluta ärendena.
Allt ovanstående kunde ja hjälpa min väninna med tack vare @Lize som berättade om hur hon hade lyckats förhandla ner sina skulder.
Detta forum är GULD värt![]()
väldigt mycket pengar
för idag har jag rätt mycket hos dom .. men i december kommer jag åt en del .. har tre större skulder där så tänkte testa att erbjuda 30k på en skuld på 43k .. beloppet från början var 25k
stort tack för svaret 
Denna är säkert 7-8 år gammal , så får testa dåSå gamla skulder är betydligt enklare att få ner än färska synder

Jag fick, från 96000 till 89000Någon som lyckats få en ackord uppgörelse med dom ? Typ få skulden nerskriven och slut betala hela skulden på en gång .
Låter ju braJag fick, från 96000 till 89000
kom du ihåg vilken skuld det gällde hos dom ?
länge sedan ?Credway, credigo, easycredit, risicum, monetti, viacontoLåter ju brakom du ihåg vilken skuld det gällde hos dom ?
länge sedan ?
Faktiskt dom skulderna jag med har , iallafall credway och credigo och easykredit
ska absolut testa i december då
tack för svaret