Lånforum.se rekommenderar
1. Advisa - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Zmarta - Jämför 30 kreditgivare
4. Loanstep - Lån utan UC
5. Viaconto - Lån utan UC
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

Gothia inkasso

Diskussion i 'Inkasso' startad av pontusb, 22 juli 2020.

1. Laaban

Laaban Kunnig medlem - Trofépoäng: 247

Mottagna gillanden:
    82
    Trofépoäng:
    247
    nä det där jäkla P.F.C. kortet som Alectrum skickar inkassokrav på varenda liten jävla summa. Fick typ 5 kuvert i brevlådan idag på, du vet delköp man har gjort. Trodde de skulle slå ihop summorna, men icke!
    Skitstressande! Så har redan fått 2 betalningsföreläggande från kf.
    Sen kommer ferratum, lumify, Collector, vivus o säkert nå mer...

Det här är en läxa jag lärt mig, aldrig mer nå jävla sms lån med skiträntor!

tänk! Fan va gott o bara kunna casha det man behöver kontant! Och kunna spara varje månad! Det är min dröm ^^^^

Anam gillar detta.
  2. Jägob Lögoinen

Jägob Lögoinen V.I.P - Trofépoäng: 307

Mottagna gillanden:
    104
    Trofépoäng:
    307
    Fy fan. Vilka summor pratar vi om?

3. Laaban

Laaban Kunnig medlem - Trofépoäng: 247

Mottagna gillanden:
    82
    Trofépoäng:
    247
    tillsammans har jag och min man 1.200.000 kr skulle jag tro... + bolån.
    går hos kurator, har även en jättebra skuld och budgetrådgivare! Stålsätter mig mentalt för när det blir aktuellt med att göra sig av med huset. ( påhopp från familj, samtal med barnen osv...)
    Men som sagt! Försöker hålla ut med inkasso så långt det går, kanske vinner på triss, så löser allt sig ! :rolleyes::)

4. Anam

Anam Kunnig medlem - Trofépoäng: 356

Mottagna gillanden:
    199
    Trofépoäng:
    356
    Du kan inte få avbetalningsplan av Alektum ? typ 1 räkning/mån eller liknande. Eller upprätta avbetalningsplan gentemot att de återkallar ärendet från Kf ?
    Jag har som sagt de mesta hos inkasso, har nog haft hos typ alla inkasso som finns :facejoy::facejoy: men de har vart mer tillmötesgående än bolagen från start. Samtidigt som många bolag hamnar hos samma inkassobolag så har de också hjälpt till lite. Är de fler än de du nämner som du tänkt släppa till inkasso ?

Dela sidan