• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Gothia inkasso

Flowerboy69

Aktiv medlem
Poäng: 37
Blev medlem
19 Mars 2022
Meddelanden
25
Mottagna reaktioner
13
Poäng
37
Hej hoppas alla här har en fin lördag.
jag har spelproblem och har skuld hos lumify och credifi som jag har beslutat att jag ska släppa till Gothia. Är det någon som vet om Gothia skickar ut ett brev eller skickar dom enbart via Kivra? Jag kan inte låta mina föräldrar se brevet om dom nu aviserar per brev.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tröttmössa

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
13 Juni 2014
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
281
Poäng
457
Hej hoppas alla här har en fin lördag.
jag har spelproblem och har skuld hos lumify och credifi som jag har beslutat att jag ska släppa till Gothia. Är det någon som vet om Gothia skickar ut ett brev eller skickar dom enbart via Kivra? Jag kan inte låta mina föräldrar se brevet om dom nu aviserar per brev.
Hej!
Var längesedan jag hade skuld hos dem
Men har för mig att vi skötte allt via mail och de var mycket jobbiga då jag hade med dem att göra
 

Jägob Lögoinen

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 627
Blev medlem
16 Oktober 2019
Meddelanden
1 787
Mottagna reaktioner
581
Poäng
627
Alltså du kan motta både via Kivra och brev att Gothia tagit över skulden, det fick iallafall jag (kanske blev fel).
Om du väljer att lägga upp en avbetalningsplan med Gothia så får du ett brev angående det, är du sen med inbetalningar kommer du att motta påminnelse via brev.
 

Hejhej92

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
17 Mars 2019
Meddelanden
200
Mottagna reaktioner
16
Poäng
72
Lånar tråden lite, går de inte betala en del av den totala skulden i ett ärende hos dem??
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 846
Mottagna reaktioner
12 597
Poäng
9 787

Hejhej92

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
17 Mars 2019
Meddelanden
200
Mottagna reaktioner
16
Poäng
72
För mig är de bara att jag har en summa över som jag vill lägga in i ett visst ärende men hittar inte
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp