- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
- Meddelanden
- 207
- Mottagna reaktioner
- 40
- Poäng
- 157
Gå in på innehav , sedan transaktioner , och uttagHur får man ut sina pengar till bankkonto på savrGå in på innehav , där står det transaktioner
- Meddelanden
- 279
- Mottagna reaktioner
- 12
- Poäng
- 72
Okej tack, mina ligger under pågående inköp av fonder forfarande, måste man vänta tills de är färdigtGå in på innehav , sedan transaktioner , och uttag
- Meddelanden
- 207
- Mottagna reaktioner
- 40
- Poäng
- 157
Det e samma för mig. Ja tror man måste vänta till köpet gått igenom. Sen kanske man kan ta utOkej tack, mina ligger under pågående inköp av fonder forfarande, måste man vänta tills de är färdigt
- Meddelanden
- 279
- Mottagna reaktioner
- 12
- Poäng
- 72
Oj okej då tar ett par dagar säkert
Det e samma för mig. Ja tror man måste vänta till köpet gått igenom. Sen kanske man kan ta ut
- Meddelanden
- 207
- Mottagna reaktioner
- 40
- Poäng
- 157
Använde du min kod?Oj okej då tar ett par dagar säkert
Tänker om ja gjort något fel , eller så för alla?
- Meddelanden
- 533
- Mottagna reaktioner
- 233
- Poäng
- 417
Vill bara tipsa alla om att fortsätta dela era rockerkoder. Fick ett mail i morse från Rocker där man gjort det enklare för oss som delar, att öka sin cashback samt få 250 kr per värvning.
Dom nya villkoren gäller FRÅN OCH MED 9 MAJ(för att du skall få ökad cashback samt 250kr)
(din vän behöver alltså inte öppna ett sparkonto samt göra en koppling med rocker connect längre)
Din vän behöver:
Sjukt bra deal!
Dom lär ju inte köra denna kampanj för alltid så passa på att bjuda in så många som möjligt!
har själv lyckats komma upp i ca 4 % cashback(med dom gamla villkoren). Målet är 10
Dom nya villkoren gäller FRÅN OCH MED 9 MAJ(för att du skall få ökad cashback samt 250kr)
(din vän behöver alltså inte öppna ett sparkonto samt göra en koppling med rocker connect längre)
Din vän behöver:
- skaffa ett Rockerpaket
- ansöka om ett Rockerkort
- göra tre köp med Rockerkortet
Sjukt bra deal!
Dom lär ju inte köra denna kampanj för alltid så passa på att bjuda in så många som möjligt!
har själv lyckats komma upp i ca 4 % cashback(med dom gamla villkoren). Målet är 10

- Meddelanden
- 214
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 177
PmHej!
Någon som har en rockerkod?
- Meddelanden
- 207
- Mottagna reaktioner
- 40
- Poäng
- 157
- Meddelanden
- 429
- Mottagna reaktioner
- 160
- Poäng
- 347
Tackar! Har ni fåttHej!
hej skickat pm

- Meddelanden
- 207
- Mottagna reaktioner
- 40
- Poäng
- 157
Får man direkt ?Tackar! Har ni fått![]()
- Meddelanden
- 429
- Mottagna reaktioner
- 160
- Poäng
- 347
Neh, har fått länkar av fleraFår man direkt ?

- Meddelanden
- 207
- Mottagna reaktioner
- 40
- Poäng
- 157
Aha okej säg till om du inte använder minNeh, har fått länkar av flera![]()
- Meddelanden
- 429
- Mottagna reaktioner
- 160
- Poäng
- 347
Använder inte den , tack iallafallAha okej säg till om du inte använder min

- Meddelanden
- 317
- Mottagna reaktioner
- 115
- Poäng
- 307
Någon som kan skicka en anyfin kod i pm om dem har
?
?- Blev medlem
- 2 oktober 2020
- Meddelanden
- 214
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 177
PmNågon som kan skicka en anyfin kod i pm om dem har?
- Meddelanden
- 317
- Mottagna reaktioner
- 115
- Poäng
- 307
Mottages gärna fler anyfin koder, kunde man ha upp till 10? Skapade anyfin nyss 

- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Nej du kan ge bort ett antal, typ 10 till olika persone, men få och använda då är det en gång som gäller (om de inte ändrat reglerna nyss)Mottages gärna fler anyfin koder, kunde man ha upp till 10? Skapade anyfin nyss![]()
- Meddelanden
- 279
- Mottagna reaktioner
- 12
- Poäng
- 72
M
Man måste fortfarande ge tillgång till bankkonto information ellerVill bara tipsa alla om att fortsätta dela era rockerkoder. Fick ett mail i morse från Rocker där man gjort det enklare för oss som delar, att öka sin cashback samt få 250 kr per värvning.
Din vän behöver:
Därefter får du 250 kr samt ökad cashback. Din vän får 500 Kronor.
- skaffa ett Rockerpaket
- ansöka om ett Rockerkort
- göra tre köp med Rockerkortet
Sjukt bra deal!
har själv lyckats komma upp i ca 4 % cashback(med dom gamla villkoren). Målet är 10![]()
- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Men i appen står det att det gäller från 1 maj...lite luddigt.Hej igen! tänk på att dom nya förbättrade villkoren gäller från 9 maj annars appliceras dom gamla svårare villkoren
- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Nej det är just det du inte behöver och inte starta sparkonto. Vill du ha länk så pmaM
Man måste fortfarande ge tillgång till bankkonto information eller
- Meddelanden
- 978
- Mottagna reaktioner
- 411
- Poäng
- 537
Trevlig helg allesammans. Har nån mot förmodan missat chansen att få 500 kr gratis på Rocker som du sedan kan ta ut till ditt vanliga bankkonto? Skriv till mig isåfall så bjuder jag in dig och kan svara på eventuella frågor. Använder Rocker dagligen 

- Meddelanden
- 533
- Mottagna reaktioner
- 233
- Poäng
- 417
Du måste ha en gammal version hos mig står det från och med 9😱ndeMen i appen står det att det gäller från 1 maj...lite luddigt.
- Meddelanden
- 25
- Mottagna reaktioner
- 1
- Poäng
- 7
Du får gärna skicka mig kodTrevlig helg allesammans. Har nån mot förmodan missat chansen att få 500 kr gratis på Rocker som du sedan kan ta ut till ditt vanliga bankkonto? Skriv till mig isåfall så bjuder jag in dig och kan svara på eventuella frågor. Använder Rocker dagligen![]()
- Meddelanden
- 17
- Mottagna reaktioner
- 3
- Poäng
- 7
Jag har anyfin kod och Rocker att dela via PM.
- Meddelanden
- 30
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 12
Hej! Jag tar gärna del av Rocker-koden om det fortfarande är aktuelltTycker även rocker inbjudningarna är gott. Har länk om någon vill ha, då får ni 500kr och jag 250kr, plus cashback.
Sa upp mitt kort på banken och använder bara detta, med cashbacken jag samlat ihop nu får jag igen ca 200kr varje månad.
- Meddelanden
- 30
- Mottagna reaktioner
- 2
- Poäng
- 12
Jag tar gärna emot Rocker och AnyfinJag har anyfin kod och Rocker att dela via PM.

- Meddelanden
- 214
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 177
PmJag tar gärna emot Rocker och Anyfin![]()
- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Den som regnar sig nu med en kod behöver bara regga sig och genomföra 3 köp för att få 500. Kruxet är att den som skickat länken inte får sina 250 om personen inte fixar sparkonto och connect. Dett ändras imorgon då får båda pengar bara genom att regga sig och göra 3 köp. Reggar man sig före imorgon så gäller alltså de gamla reglerna för den som delar länk.
- Meddelanden
- 265
- Mottagna reaktioner
- 22
- Poäng
- 122
Pmtar gärna emot en rocker kod.
- Meddelanden
- 1 073
- Mottagna reaktioner
- 465
- Poäng
- 557
någon annan som har problem med registreringen av Rocker? jag trycker på att öppna ett kort, väljer PIN, men sedan vill den att jag signerar med BankID, men BankID öppnas inte automatiskt och om jag öppnar den manuellt så finns det inget att signera, efter en stund så kommer det upp ett felmeddelande i Rocker appen. jag har försökt flera gånger under kvällen, natten och morgonen
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.