Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Gratis är gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är väl rätt självklart att man bara kan registrera en kod/erbjudande åt sig själv. Du kan dock värva hur många nya som helst genom att dela din egen kod.

Är ni inte kund hos Rocker eller Anyfin redan & vill ha en kod / länk så har jag.
Endast nya kunder.

klicka på mitt namn -> starta konversation. Jag är rätt aktiv och svarar snabbt.
Inte alls självklart, väldigt många här reggade 200 kr koden och sen en inbjudan (det är självklart)

Inte alls självklart, väldigt många här reggade 200 kr koden och sen en inbjudan (det är självklart)
Låter tveksamt. 200 koden är även den en refkod och borde fungera likadant.
Edit ser nu när jag kollar tillbaka att det verkar stämma.

Från en utvecklares syn så känns det som dom inte tänkt till ordentligt på Anyfin. Grattis ni som lyckades få upp till 600 kr gratis. LOL

Senast ändrad:
Någon som har en inbjudningskod till anyfin? Verkar som att det fortfarande går at ange en sådan i appen :)

Tar det lång tid tills man får 500kr på Rocker kortet?

Får man det direkt efter 3 köp? Eller tar det några bankdagar?
Oftast dröjer det någon bankdag, allt från 1-5 bankdagar, verkar vara olika.
Jag har länk så bara skicka ett pm till mig om några fler vill ha 500kr och cashback, så skickar jag länk!

Skicka pm för kod till Anyfin.

Har en del kvar på anyfin 100kr om någon vill ha kod.

Jag har kod till rocker om ngn vill ha ?
Pm för kod

Hej någon som vill vara schysst och förklara utförligt vad jag ska göra för att kunna ta del av dom 500kr på rocker som det skrivs om i tråden?

Låter tveksamt. 200 koden är även den en refkod och borde fungera likadant.
Edit ser nu när jag kollar tillbaka att det verkar stämma.

Från en utvecklares syn så känns det som dom inte tänkt till ordentligt på Anyfin. Grattis ni som lyckades få upp till 600 kr gratis. LOL
Enligt anyfin är det absolut tillåtet. De tittar på det nu.

jag startar min anyfin app var ska jag få mina 200kr

Hej vad är vistsen med att använda andras koder än att tex ladda ner rocker appen och skaffa ett visulet kort själv och lägga in 100kr och göra 3 köp? Eller måste man använda koder som folk skrivit ner? Om det gynnar dom som skriver ner koderna så absolut vill man gynna dom också men vill bara förstå vad dom som skriver ner koderna tjänar på det eller om det är så att man måste ha en inbjudande kod eller likande

Hej vad är vistsen med att använda andras koder än att tex ladda ner rocker appen och skaffa ett visulet kort själv och lägga in 100kr och göra 3 köp? Eller måste man använda koder som folk skrivit ner? Om det gynnar dom som skriver ner koderna så absolut vill man gynna dom också men vill bara förstå vad dom som skriver ner koderna tjänar på det eller om det är så att man måste ha en inbjudande kod eller likande
Du får 500 kr, den som gav dig koden får 250 kr. Win-win!

jag ser ingenstans i appen uppdrag mat
Gå till mynten, (spara) och högst upp står ”inbjudningar ” klicka och du ser att du kan lägga in koder. Så lägg i uppdragmat så får du 200kr om den fortfarande är aktiv. Sedan hittar du alla under kommande transaktioner.

Har ny rocker kod på 500kr hojta till i PM om någon vill ha länk

jag chatade meed rockers kundtjänst man måste
göra 3 köp med deras kort för att få 500kr och det tar ca 10 dagar innan man får 500kr efter 3e köpet

jag chatade meed rockers kundtjänst man måste
göra 3 köp med deras kort för att få 500kr och det tar ca 10 dagar innan man får 500kr efter 3e köpet
Upp till 10 dagar :) gubben fick sina 500kr idag, han registrera sig i lördags.

Mm jag reggade mig i fredags och fick in 500 igår måndag trots påskhelg :)

vad köpte ni för något så kan jag köpa nåt också på vilken sida gjorde ni köp

vad köpte ni för något så kan jag köpa nåt också på vilken sida gjorde ni köp

koppla ditt kort till apple pay / eller google pay.
Blippa sedan med telefonen när du betalar i valfri kassa.
Köp t.ex. 3 chokladkakor på 3 olika köp. Sedan är du klar.

OT:
PM om ni vill ha kod för rocker, eller anyfin

Hade man tecknat denna deal innan 1 april hade man fått det fysiska kortet gratis. Först nu som dom börjat ta betalt för det

Har en rocker inbjudan om någon är sugen på en 500ing.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp