Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Gratis är gott

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Meddelanden
1 116
Mottagna reaktioner
512
Poäng
597
1. Öppna sparkonto i Anyfin
2. Gå till mynhögen
3. Tryck på har du inbjudningskod
4. Skriv in UPPDRAGMAT
5. 200kr sättes in
6. Ta ut om du vill till eget konto

Grymt! Sitter folk inne på mer koder så är de ju grymt schysst skriva dem ☺️

100:- koder kan bara användas en gång. Hittade flera koder, men stod att jag redan använt den varianten av kod. Så kanske 300:- kod eller något kanske funkar.

100:- koder kan bara användas en gång. Hittade flera koder, men stod att jag redan använt den varianten av kod. Så kanske 300:- kod eller något kanske funkar.
Ja såg de med, vore sjukt om man fick tag i 300kr kod

Nån som lagt in kod tidigare och vet hur länge de tar få pengarna?

Finns två ställen att slå in koder under mitt sparande klicka på inbjudningar och lägg koden där, där funka chammer i alla fall

Hur öppnar man sparkonto? Tar de någon upplysning? Hur är det möjligt att få gratis pengar?

Båda koderna fungade. Har någon mer kod?

Exakt var skriver man in koderna? Öppnat ett sparkonto nu men hittar ingenstans där jag kan fylla i koderna.

Går ej att klicka där. Måste alltså vänta 1-2 dagar innan autogirot är klart.

Funkade nu. Appen var lite seg bara. Båda koderna funkade.

Är det några avgifter eller annat för att öppna konto? Eller kan man öppna få pengarna och sen avsluta kontot?

Skickar Anyfin pengarna till bankkontot eller först till anyfin sparkontot/appen som man sedan behöver föra över till bankkontot så det tar ytterligare 1-2 dagar?

Ni får skicka era personliga koder till släkt och vänner.
Som regel tillåts inte affiliate och liknande här.

Står att anyfine kan återkalla kampanj närsom

Båda fungerade precis för mig, 300kr tack för tipset

Såklart är det en överhängande risk att det inte kommer pengar, självklart KAN de hitta orsaker att inte betala ut.

Skulle jag ha 300 gratis kronor om ett par dagar så blir det en glad överraskning. Får jag de inte så har jag inte räknat med dem och blir heller inte besviken.

Samtidigt uppmanar man ju till att skicka egna koder till alla man känner och tom 10 000kr vinstpott.

Btw, det är ju hon fr lyxfällan som gör reklam för dessa sparhacks. Även om annat bolag.

Jag kommer faktiskt köra på runda upp hacket. Den får ticka på och jag ska ”glömma” bort det hela tänkte jag

Det verkar dock att man bara kan använda inbjudningar en gång. Dvs den som ger 100kr.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp