Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Högt underskott

Har kollat runt liten här på forumet och nätet men behöver mer förklaringar. Om jag vill sänka mitt underskott, kan jag då ändra/ompröva i min(årets) deklaration nu i efterhand? Fick tillbaka på skatten i juni, antar att jag blir skyldig om jag ändrar? När ska det betalas? Och hur vet man hur mycket man blir skyldig? Hur räknar jag ut det? Någon som gjort detta?
Hjälp!

Det går att ändra, du ser beloppen när du gör skatteuträkningen när du gör om deklarationen.
Borde ska betalas i november. Vet dock inte om det skiljer när man gjort ompröving.
Du kan ju sedan ändra tillbaka till det rätta och då ska ju inget betalas.

Det går att ändra, du ser beloppen när du gör skatteuträkningen när du gör om deklarationen.
Borde ska betalas i november. Vet dock inte om det skiljer när man gjort ompröving.
Du kan ju sedan ändra tillbaka till det rätta och då ska ju inget betalas.

Ok! Och allt detta kan man göra fast man redan lämnat in deklarationen och fått ut pengarna i juni?
Gått man in och gör det digitalt? Måste man fråga skatteverket först?

Ok! Och allt detta kan man göra fast man redan lämnat in deklarationen och fått ut pengarna i juni?
Gått man in och gör det digitalt? Måste man fråga skatteverket först?

Ja
Ja, eller per brev.
Nej
:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp