• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Höja Remember från 95000 till 115000

Torsk123

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
15 Juli 2022
Meddelanden
15
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Logga in idag på mina sidor på remember och kunde då se att jag kunde höja till 115000 så jag prova efter att jag signerat med bank id så kommer det upp en text med att vi kommer skicka email till dig med vad vi saknar. Någon som varit med on likande? Rutan är nu helt borta med höjning.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Stibium

Viktig medlem
Poäng: 286
Blev medlem
6 December 2022
Meddelanden
96
Mottagna reaktioner
102
Poäng
286
"?" Skall detta tolkas som att du, efter att ha ställt en fråga 10:29, blir otålig c:a 100 minuter senare för att kavalleriet inte ryckt ut för att besvara din fråga?
 

stikkan

Kunnig medlem
Poäng: 357
Blev medlem
29 April 2021
Meddelanden
238
Mottagna reaktioner
181
Poäng
357
Troligtvis vill dom kolla ditt konto via Kreditz eller liknande tjänst.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 869
Mottagna reaktioner
13 100
Poäng
10 087
Dom är nog osäker på om höjningen ska accepteras.
 

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Logga in idag på mina sidor på remember och kunde då se att jag kunde höja till 115000 så jag prova efter att jag signerat med bank id så kommer det upp en text med att vi kommer skicka email till dig med vad vi saknar. Någon som varit med on likande? Rutan är nu helt borta med höjning.
Fick höja min remember lån utan några problem när jag fick sådana meddelande.Kan tillägga att jag fick höja med en anmärkning(utmätnings beslut) och skuld saldo historik.Så om nån godkänner höjningar då är det remember.
Slut betalade mitt lån dock när dom höjde räntan två månader i rad.
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Fick höja min remember lån utan några problem när jag fick sådana meddelande.Kan tillägga att jag fick höja med en anmärkning(utmätnings beslut) och skuld saldo historik.Så om nån godkänner höjningar då är det remember.
Slut betalade mitt lån dock när dom höjde räntan två månader i rad.

Tog de UC vid höjningen?
Ja, fult vad de lekar med räntor. Kommer flytta lånet från dem snart förhoppningsvis.
 

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Tog de UC vid höjningen?
Ja, fult vad de lekar med räntor. Kommer flytta lånet från dem snart förhoppningsvis.
Japp, UC vid höjningen!!
Hade typ 16% räntan i början och med utökningen räntan sänktes till 11% och efter två månader började den stiga igen först till 12% och sedan till 13%.Tröttnade och slut betalade lånet som sagt.
 

Henke054

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
30 Juli 2022
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Hur länge tog det innan du fick erbjudande om höjning?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp