Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Höjning av lån

Har lyckats så sakta ordnat till min ekonomi genom att kämpa på har i varje fall just nu mer i lön än utgifter även om det inte rör sig om det stora plusset. Har fortfarande en del korkade höga krediter och ett par kreditkort som jag gärna vill bli av med hade tänkt bli av med dem genom att ta ett nytt samlingslån eller öka befintligt. Tyvärr uppdaterades min Uc innan jag hann söka har nu istället för 2,3 en UC på 4,3 vilket som jag ser det ställer till problem för mig. Jag går in i en ny fas i mitt liv nu i maj och vill ha allt gjort detta innan dess. Har mitt senaste samlingslån på Marginalen, men de kan ju vilja lösa lånen själva, men de löser ju inte typ Ferratum och liknande och då fungerar inte det riktigt som jag tänkt. Plus att jag antar att Marginalen tar en ny UC var tre månader sedan jag tog lån där, annars ligger väl det närmst till hands. Mina möjligheter känns lite limiterade och det känns otroligt irriterande när jag nu är på god väg mot ett nytt bättre liv.

4.3 i uc score är inget större problem så länge du inte är överbelånad redan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp