• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Handla på faktura

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Det stämmer inte. Klarna tog först en Creditsafe på mig sen en UC.
Kan vara att det är klarna kortet
Klarna har aldrig tagit en UC på mig någonsin och då har jag haft med klarna och göra i 5-6 år och även haft ärenden hos Segoria som varit hos klarna.
Samma här, flera år, ingen uc, bara creditsafe, men inget klarna kort. Bara klarna delbetalning/konto genom internethandel har jag haft
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bramserud

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 747
Blev medlem
7 Augusti 2017
Meddelanden
1 673
Mottagna reaktioner
837
Poäng
747
Klarna har aldrig tagit Creditsafe heller på mig, helt enkelt ingen kreditupplysning alls.

När jag handlade på faktura på Bokus nyligen (via Arvato Finance) så togs en Bisnode på mig. Men den gick hem trots att jag då hade sju betalningsanmärkningar, varav en faktiskt avser en skuld till just Arvato.
 

Lea31

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
7 Juni 2017
Meddelanden
419
Mottagna reaktioner
186
Poäng
367
Klarna tog för ett par veckor sedan en konstig förfrågning på mig, kommer ej ihåg företaget men de var ej ansluter till kivra för fick brevet hem om förfrågan. Dock så va företaget utan koppling till UC så de påverkade inget, dock dumt att ja ej kommer ihåg namnet, hade aldrig hört de förut.
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Förlåt, drar upp en gammal tråd igen.
Men någon som nyligen handlat med Arvato Finance och vet om de tar Bisnode fortfarande? Måste göra ett köp på Bokus.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp