• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Har du skuldsanering? SVT vill intervjua dig

lokalanyheter

Ny medlem
Poäng: 6
Blev medlem
24 September 2021
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Hej LånForum!
Jag är reporter på SVT nyheter Halland och jobbar nu med ett inslag om att ansökningarna för skuldsanering har ökat mycket de senare åren.
Vi vill gärna intervjua någon som antingen ansökt om skuldsanering, genomgår skuldsanering just nu eller som har gått igenom skuldsanering.

Vi vill höra om era erfarenheter med skuldsanering samt hur och varför ni blev skuldsatta.

Bor du i Halland och är intresserad av att bli intervjuad får du gärna skicka ett meddelande till mig här.
Det går bra att ställa upp anonymt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 125
Mottagna reaktioner
13 310
Poäng
8 917
Hehe. Blir lite "Mannen på gatan" på detta. Hade inte förvånat mig om ni inte lyckats hitta en lokal företrädare för VPK även här :D
 

Trancemaster

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
12 Maj 2022
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej LånForum!
Jag är reporter på SVT nyheter Halland och jobbar nu med ett inslag om att ansökningarna för skuldsanering har ökat mycket de senare åren.
Vi vill gärna intervjua någon som antingen ansökt om skuldsanering, genomgår skuldsanering just nu eller som har gått igenom skuldsanering.

Vi vill höra om era erfarenheter med skuldsanering samt hur och varför ni blev skuldsatta.

Bor du i Halland och är intresserad av att bli intervjuad får du gärna skicka ett meddelande till mig här.
Det går bra att ställa upp anonymt.

jomen du kan maila / markus.k167@yahoo.se
 

kalaspuffar

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
12 Juni 2021
Meddelanden
304
Mottagna reaktioner
228
Poäng
407
Vill bara flika in att jag tycker det är fantastiskt när media vill ta upp denna problematik.
För i många fall känns det som vi över-skuldsatta är en bortglömd del utav samhället som resten helst vill glömma bort existerar.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp