Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har försökt allt!

Precis det var det jag misstänkte men nej, de inbillar mig nåt som inte stämmer bara för att jag är ny där, har ju noll koll, men tänkte jag får nog mer plötsligt här med er hjälp som är mer vetande och har nu breven jag ska visa fast det går inte att läsa det han skriver mer än kronofogden på flera ställen och han hotar att jag ska betala 10 tusen och att han vinner i tinget o bla bla bla

Jag får nog be dig lugna ner dig lite och andas, du skriver och bifogar saker som svar på fel inlägg och det är svårt att följa tråden..

Kronofogden har inte skrivit och undrat vad avida håller på med, dom har vidaresänt ditt mail för dom kunde inte göra något med det du skrivit...
Jo det har dom, och har mejlat dom men Avida fortsätter sina lögner och jag är rädd, vet inte hur jag ska göra har till den 15e att svara är rädd för tingsrätten och rädd att mista min bil

Jo det har dom, och har mejlat dom men Avida fortsätter sina lögner och jag är rädd, vet inte hur jag ska göra har till den 15e att svara är rädd för tingsrätten och rädd att mista min bil

Ok, i det mail du klistrade in var det snarare att dom frågade dig varför dom ens fått mailet.. kanske nåt annat mail då

Ja det är ett annat mejl, det mesta är att jag är jätte rädd är rädd att mista min bil det är det enda jag har, ber om ursäkt om jag svarat i fel tråd, trodde bara jag hade bara en som jag börjat, ni får det att verka så enkelt

Du behöver ju inte gå till tingsrätten om du inte vill. Det blir ju utmätning på lönen om du bara låter det ligga där utan att göra ngt.
Vad är bilen värd?
Har du mer skulder än dess 86.000?

Ja det är ett annat mejl, det mesta är att jag är jätte rädd är rädd att mista min bil det är det enda jag har, ber om ursäkt om jag svarat i fel tråd, trodde bara jag hade bara en som jag börjat, ni får det att verka så enkelt

Du har svarat i rätt tråd men svarar på fel inlägg

Du behöver ju inte gå till tingsrätten om du inte vill. Det blir ju utmätning på lönen om du bara låter det ligga där utan att göra ngt.
Vad är bilen värd?
Har du mer skulder än dess 86.000?
Nej jag har bara detta om det nu är "bara" min bil har jag kollat, sen har mer lån än jag får om jag säljer den och har aldrig missat några andra betalningar, men tyvärr blev jag jätte sjuk, jag måste ha min bil i jobbet dessutom

Nej jag har bara detta om det nu är "bara" min bil har jag kollat, sen har mer lån än jag får om jag säljer den och har aldrig missat några andra betalningar, men tyvärr blev jag jätte sjuk, jag måste ha min bil i jobbet dessutom
Men är inte bilen värd så mkt så kommer dem inte ta den. Har du okej lön så går 86.000 gandka snabbt att betala. Sen dunkar du in så mkt som du bara kan nu så löser du det sen:)
Får ju anmärkning dock om du inte lyckas få dem att återkalla det men finns värre saker i livet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp