Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har fler fått detta från Bank Norwegian och vad innebär det?

Jag blev förvånad att BN beviljade inte bara sökt lån utan bra mkt högre också 370 000:-

Då har jag suttit hela kvällen för att försöka få ihop 80-100k

Blev b la nekad kort av Suprimecard, nekad överallt förutom svindyra krediter på max 15-20k

Nekad där också men var 2 st som jag ändå tog. Ansökt med lendo 95K som väntar på svar och då jag inte ville ha fler UC

Ansökte ändå på nåt mer ställe då ville ha besked om jag kunde få ihop tillräckligt, Bynk där blev jag nekad helt och hållet b la efter lendo.

Har norwegians kreditkort sen nån vecka tillbaka, maxad kredit nu... tänkte ja där är ingen idé men kanske vanliga lånet.

Ansökte om 40k varav 10 skulle gå till skulder - beviljat :) och erbjudande om mer upp till 370k, varför inte. Ändrade till max erbjudet men dom ska kolla på det mer, finns väl risk för avslag trots redan beviljat (gäller 30 dagar står det)

Skumt mycket hursom... max beviljat innan på sistone 70K

Får se om det utbetalas imorrn och arbetsdag.

Kan hittils rekomendera BN att testa en ansökan på.

Bank [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/66 sa:
Norwegian[/URL], post: 74929"]Jag blev förvånad att BN beviljade inte bara sökt lån utan bra mkt högre också 370 000:-

Då har jag suttit hela kvällen för att försöka få ihop 80-100k

Blev b la nekad kort av Suprimecard, nekad överallt förutom svindyra krediter på max 15-20k

Nekad där också men var 2 st som jag ändå tog. Ansökt med lendo 95K som väntar på svar och då jag inte ville ha fler UC

Ansökte ändå på nåt mer ställe då ville ha besked om jag kunde få ihop tillräckligt, Bynk där blev jag nekad helt och hållet b la efter lendo.

Har norwegians kreditkort sen nån vecka tillbaka, maxad kredit nu... tänkte ja där är ingen idé men kanske vanliga lånet.

Ansökte om 40k varav 10 skulle gå till skulder - beviljat :) och erbjudande om mer upp till 370k, varför inte. Ändrade till max erbjudet men dom ska kolla på det mer, finns väl risk för avslag trots redan beviljat (gäller 30 dagar står det)

Skumt mycket hursom... max beviljat innan på sistone 70K

Får se om det utbetalas imorrn och arbetsdag.

Kan hittils rekomendera BN att testa en ansökan på.
Vad hade du för kreditbetyg och inkomst då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp