• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Har panik över mitt skuldberg jag satt mig själv i !!!

xavi

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
1 Juni 2012
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
Hej !

Jag har satt mig rejält i skiten med sms lån och andra krediter till en summa av 70 000 kr. Min taxerade inkomst förra året är 256 00 och jag har 21 uc förfrågningar senaste 12 månaderna som ligger mig i fatet , men inga betalningsanmärkningar.

Jag var nyss på banken och berättade om min situation och att mina utgifter varje månad är på 20 000 kr och nu ville göra ett samlingslån, de gjorde en uc förfrågan och dessvärre blev det avslag.

Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till har snart krediter på 20 000 kr som går direkt till kronofogden.

Har ni varit i samma situation eller har ni råd ?
Finns det någonstans man kan få ett samlingslån trots 21 Uc förfrågningar och dålig kredithistorik ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 409
Mottagna reaktioner
13 481
Poäng
8 917
Hur mycket behöver du lån på?
Testa Bigbank!
 

xavi

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
1 Juni 2012
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
sökte 15000 där i augusti och fick avslag. Jag antar att de tittar väldigt mycket på antal uc förfrågningar.

Nu är jag egentligen behov av 50000 minimum 20 000 allt är välkommet eftersom jag då skulle slippa lägga hela lönen på skulder och backa 5000 varje månad.
 

vinter

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
10 December 2012
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Har du någon medsökande eller någon som kan gå i borgen? Annars ring kronofogden o prata med dem. Dem är bättre o snällare än man tror. Lycka till.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Har du provat med Svea Skuldfinansiering annars sök på Google om det och se om det är något för dig.
 

Törnroza 0

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
12 Januari 2013
Meddelanden
64
Mottagna reaktioner
3
Poäng
12
Kan vara värt att testa!

Har du provat freedom finance? Har en bekant i ungefär samma situation som dej & han fick lån genom Freedom Finance av Ge moneybank med 15% ränta, han hade 21ff & ca:200000kr i lön, 4-5 smslån & flera dåliga blanco m hög ränta. ca:200000kr, blir oftast bara en uc på dessa, men de har många banker.
Kan vara värt att testa!:) Lycka till!
 

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Freedom finance tar endast en upplysning nu som lendo? Eller? Undrar om det är värt prova även för min egen del...står på hemsidan att de samarbetar med 20-tal banker.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp