Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp angående spelbolag.

Skulle gärna vilja få lite hjälp/ svar på frågor angående comeon/snabbare/hajper.
Sett att flera råkat ut för samma sak på detta forum angående att man ska ha spärrat sig hos comeon för spelmissbruk men sedan ändå kunnat spela hos både snabbare o hajper.

Jag har ju sparat alla trancripts från när jag spärrat mig för just spelmissbruk.

Om det är nån som drivit denna fråga mot just comeon eller snabbare skulle jag uppskatta om ni kanske kunde skicka mig ett PM eller förklara hur ni gjort vid kontakt med företagen.

Tack. Jag har läst den tråden, men eftersom jag har adhd blir det för mkt information etc för mig att ta in samtidigt. Då det hoppas väldigt i tråden om olika situationer. Därför jag gärna hade velat prata med någon som verkligen haft samma bekymmer med comeon.

Tror det blir lättare för dig på Flashback under den relevanta kategorin, detta är ändå ett lånforum och långt ifrån alla har lån tack vare spel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp