Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp. Behöver tips och råd :/

Men det är ju inte säkert att man blir biviljat en skuldsanering? Sen om jag låter dom gå till inkasso och gör en avbetalningsplan med dom så blir väll lånen bara större? Och man får betala mer än vad man redan gör I dagens läge?

Men det är ju inte säkert att man blir biviljat en skuldsanering? Sen om jag låter dom gå till inkasso och gör en avbetalningsplan med dom så blir väll lånen bara större? Och man får betala mer än vad man redan gör I dagens läge?
Skuldsanering är såklart inte alla som får , min erfarenhet av inkasso är bara bra ...fått räbtefritt och kunnat betala av snabbt ...tycker inkasso varit mycket bra !

Eftersom du inte går runt nu , så kommer du inte göra det sen heller eftersom du förlänger hela tiden och det mesta är bara räntor .. bättre hoppa över att betala räkningar en månad och slutbetala en helt istället ...sen tar du en nästa månad. Vet det är tufft för jag är i samma sits , men måste säga det var enklare att släppa till inkasso och får en avbetalningsplan där... För man kommer aldrig ur det annars ...

Eftersom du inte går runt nu , så kommer du inte göra det sen heller eftersom du förlänger hela tiden och det mesta är bara räntor .. bättre hoppa över att betala räkningar en månad och slutbetala en helt istället ...sen tar du en nästa månad. Vet det är tufft för jag är i samma sits , men måste säga det var enklare att släppa till inkasso och får en avbetalningsplan där... För man kommer aldrig ur det annars ...
Man måste tänka på att det finns även inkasso som vill ha skyhöga summor som är omöjliga att klara av så jag skulle säg att det är som ett lotteri att släppa till inkasso.

Man måste tänka på att det finns även inkasso som vill ha skyhöga summor som är omöjliga att klara av så jag skulle säg att det är som ett lotteri att släppa till inkasso.[/QUOTE absolut det finns det absolut ... Hört att Norwegian ska man absolut inte släppa :) men jag tror dom flesta är ok !

Sen ska man tänka på typ att oftast så är det redan höga räntor ..ta tex vivus ..flera hundra procent från början ..sen vid inkasso helt plötsligt räntefritt och samma med onea :) helt sjukt !

Sen ska man tänka på typ att oftast så är det redan höga räntor ..ta tex vivus ..flera hundra procent från början ..sen vid inkasso helt plötsligt räntefritt och samma med onea :) helt sjukt !
Jo men vissa kanske vill ha 5-6000/mån när det hamnar hos inkasso. Det är omöjligt att klara och då måste du släppa allt till kfm

Jo men vissa kanske vill ha 5-6000/mån när det hamnar hos inkasso. Det är omöjligt att klara och då måste du släppa allt till kfm
Det stämmer , fast bättre och chansa...för du kommer ändå komma till kronofogden i slutändan med löneutmätning... Eftersom det mesta är bara ränta hos lånen vanligast :)

Försök betala ner någon av de mindre till noll.. sök på snöbollsmetoden

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp