• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hjälp för många skulder och sitter i skiten...

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
528
Mottagna reaktioner
129
Poäng
337
Inga av mina lån jag har kommer iallfall gå till inkasso. Vissa krediter av dom jag har kommer avbetalas helt och sägas upp sedan spärras ( troligtvis idag) vissa av skit snabb lånen med mest ränta. Sedan kommer jag ha kvar vissa att betala varje månad. Kommer inte ta lånen som syns på uc utan kommer ta snabb lånen med mest katastrof ränta.

Känns skönt att man fått extern hjälp av nära. Får se vad som händer och sker kommer återkoppla.

nästa år augusti då alla ff försvunnit kommer jag även att försöka söka samlingslån för att få bättre ränta på allt som är kvar. Så jag kan beta av det fort.

så tacksam att man har nära som ställer upp trots att man verkligen sabbat tillit och allting. Men en dag i taget nu iaf. Tillit tar tid att bygga upp efrrr ett spelmissbruk och en sån här sak.

ska även till kurator på en beroendekliniken som jag är skriven hos sedan länge. Prata sen förmodligen remiss till psykriatrin hoppas jag på.

hoppas även skuldrådgivaren hör av sig så jag kan få tid som jag skulle haft, tycker det är riktigt illa först ställa in sen har dom ej hört av sig...

Men känns sjukt skönt att slippa inkasso betalningsanmärkningar och kronofogden. Bara jag sköter mig ej tar mer krediter/lån

Inga av mina lån jag har kommer iallfall gå till inkasso. Vissa krediter av dom jag har kommer avbetalas helt och sägas upp sedan spärras ( troligtvis idag) vissa av skit snabb lånen med mest ränta. Sedan kommer jag ha kvar vissa att betala varje månad. Kommer inte ta lånen som syns på uc utan kommer ta snabb lånen med mest katastrof ränta.

Känns skönt att man fått extern hjälp av nära. Får se vad som händer och sker kommer återkoppla.

nästa år augusti då alla ff försvunnit kommer jag även att försöka söka samlingslån för att få bättre ränta på allt som är kvar. Så jag kan beta av det fort.

så tacksam att man har nära som ställer upp trots att man verkligen sabbat tillit och allting. Men en dag i taget nu iaf. Tillit tar tid att bygga upp efrrr ett spelmissbruk och en sån här sak.

ska även till kurator på en beroendekliniken som jag är skriven hos sedan länge. Prata sen förmodligen remiss till psykriatrin hoppas jag på.

hoppas även skuldrådgivaren hör av sig så jag kan få tid som jag skulle haft, tycker det är riktigt illa först ställa in sen har dom ej hört av sig...

Men känns sjukt skönt att slippa inkasso betalningsanmärkningar och kronofogden. Bara jag sköter mig ej tar mer krediter/lån❤️
Skönt att kommer lösas allt .
Varför behöver du remiss till psykiatrin tror du att dem kommer hjälpa dig .
Jag spelade sista 3 år och fastnat i skuld sökte inte hjälp utan pratat med min mamma jättemycket .Idag har ja 1 kredit att betala av 13 krediter det var sms lån tror att finns inte en endast kredir som jag haft inte pga min spel .
Hoppas att ska inte igen börja spela är så rädd fastna igen där :(
Lycka till ❤
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Skönt att kommer lösas allt .
Varför behöver du remiss till psykiatrin tror du att dem kommer hjälpa dig .
Jag spelade sista 3 år och fastnat i skuld sökte inte hjälp utan pratat med min mamma jättemycket .Idag har ja 1 kredit att betala av 13 krediter det var sms lån tror att finns inte en endast kredir som jag haft inte pga min spel .
Hoppas att ska inte igen börja spela är så rädd fastna igen där :(
Lycka till ❤
Det har inget med spelmissbruket att göra med psykiska besvär. Har haft adhd sen jag var 6 år. Är idag 29. Men tror det är lite mer saker som måste undersökas. Tack!
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Ringde även rocker och fick en grym handläggare, han ska ringa tillbaka 6/10 :) förmodligen då samla ihop rocker krediten och lånet, samt Northmill konto kredit och det stora lånet även Thorn. Alltså allt som syns på uc :) fantastiskt ringde ba för chansa om jag kunde få sänkt på krediten samt lånet. Men han såg min gamla uc och sa att det nog går samla ihop dom som syns :)
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Trodde det va bättre söka på lendo sambla osv. Men känns som dom ba går automatiskt. Men att ringa prata med någon sådär verkade ge resultat trodde jag inte :) trots dåligt uc betyg.
 

Sparman

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
26 Maj 2020
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
195
Poäng
367
Inga av mina lån jag har kommer iallfall gå till inkasso. Vissa krediter av dom jag har kommer avbetalas helt och sägas upp sedan spärras ( troligtvis idag) vissa av skit snabb lånen med mest ränta. Sedan kommer jag ha kvar vissa att betala varje månad. Kommer inte ta lånen som syns på uc utan kommer ta snabb lånen med mest katastrof ränta.

Känns skönt att man fått extern hjälp av nära. Får se vad som händer och sker kommer återkoppla.

nästa år augusti då alla ff försvunnit kommer jag även att försöka söka samlingslån för att få bättre ränta på allt som är kvar. Så jag kan beta av det fort.

så tacksam att man har nära som ställer upp trots att man verkligen sabbat tillit och allting. Men en dag i taget nu iaf. Tillit tar tid att bygga upp efrrr ett spelmissbruk och en sån här sak.

ska även till kurator på en beroendekliniken som jag är skriven hos sedan länge. Prata sen förmodligen remiss till psykriatrin hoppas jag på.

hoppas även skuldrådgivaren hör av sig så jag kan få tid som jag skulle haft, tycker det är riktigt illa först ställa in sen har dom ej hört av sig...

Men känns sjukt skönt att slippa inkasso betalningsanmärkningar och kronofogden. Bara jag sköter mig ej tar mer krediter/lån❤️

Du måste sköta dig, för du kommer förmodligen inte få denna chansen igen.
Ta vara på detta tillfälle och ta inga mer krediter/lån. Var rädd och tacksam över den hjälpen du fick av dina anhöriga.
Tänk dig den dagen när du är helt skuldfri :)
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Du måste sköta dig, för du kommer förmodligen inte få denna chansen igen.
Ta vara på detta tillfälle och ta inga mer krediter/lån. Var rädd och tacksam över den hjälpen du fick av dina anhöriga.
Tänk dig den dagen när du är helt skuldfri :)
Ja :) sjävklart ska jag sköta mig. Ska bara fixa samlingslån för bättre ränta på nuvarande lån :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp