Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp Klarna inkasso

Hej! Har en förfallen faktura hos Klarna som gått till inkasso. Saken är den att jag har inte fått något från inkasso och det har nu gått tio dagar. Kontaktade Klarnas kundtjänst för att få kontaktuppgifter till inkassobolaget som de skickat fakturan till. Fick till svar att dom hade skickat fakturan till Inkasso AB. Dock så hittar jag inget bolag som heter inkasso AB.
Är det någon här som har hört talas om dessa eller om någon vet vilka inkassobolag Klarna använder sig av?
Tar tacksamt emot alla tips

Hej! Har en förfallen faktura hos Klarna som gått till inkasso. Saken är den att jag har inte fått något från inkasso och det har nu gått tio dagar. Kontaktade Klarnas kundtjänst för att få kontaktuppgifter till inkassobolaget som de skickat fakturan till. Fick till svar att dom hade skickat fakturan till Inkasso AB. Dock så hittar jag inget bolag som heter inkasso AB.
Är det någon här som har hört talas om dessa eller om någon vet vilka inkassobolag Klarna använder sig av?
Tar tacksamt emot alla tips
Klarna brukar väl använda sig utav Alektum eller Sergel.
Inkasso AB har jag inte hört talas om, sa Klarna Inkasso AB eller Aktiebolaget Inkasso?

De sa Inkasso AB, har det på chatten. Fick ett tips av en kompis om ett annat inkasso. Ska logga in mig där och kolla. Kan ju hoppas.
Tack snälla

De sa Inkasso AB, har det på chatten. Fick ett tips av en kompis om ett annat inkasso. Ska logga in mig där och kolla. Kan ju hoppas.
Tack snälla
Hej,
Fick du något besked om var de skickade din faktura? Och hur länge fick du vänta?
Jag får olika besked av klarnas kundtjänst?

Fakturan skickades efter två påminnelser. Gick till Coeo inkasso i Göteborg. Gick att lägga upp avbetalningsplan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp