Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Lendo vs Freedom Finance lån på 60000 kr

Hejsan!
Tänkte kolla om det är någon här som kan hjälpa mig tänka klart!
Läget är såhär: för fem år sen drog jag på mig X antal betalningsanmärkningar och skulder på uppemot en kvarts miljon. Fick sälja av allt jag ägde och hade och fick lov att flytta in hos mina päron. Efter tre år av konstant arbete på ett fast jobb och ett deltidsjobb så blev jag skuldfri, dock så hann ett inkassobolag köpa en skuld från ett annat inkassobolag och skicka ärendet till kfm, givetvis hände detta när jag var iväg på traktamentsjobb så naturligtvis kunde jag inget göra! Nu till saken, jag har efter dessa snart 5 lååånga år äntligen kommit tillrätta i livet och verkligen lärt mig en läxa! Jag känner att jag har väldigt mycket att ta igen då jag har varit väldigt isolerad p.g.a anmärkningarna. Jag skulle därför vilja ta ett lån mellan 60-100 000 men jag undrar om jag skulle kunna få det? förutsättningarna är som följer, jag har en betalningsanmärkning som går ut i september och jag hade tänkt ta ett lån på vårkanten typ i april eller maj. jag har 2 förfrågningar på UC, inga andra lån eller krediter. Bor i lägenhet med sambo. Fast inkomst på 293 000 per år. Skulle jag kunna få låna mellan 60-100 000 på lendo eller freedom finance? Vill inte slänga iväg onödiga kreditupplysningar om man nu kan få hjälp/råd av er :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp