Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

hjälp med smslån

Det är såhär. Jag har gått en intensivutbildning i novembermånad och har därför inte kunnat jobba någonting ( får ut 1000 kr i december månad). Är nu hemma igen och timmar har börjat trilla in och som det ser ut nu får jag ut minst 7-8 tusen i januari. Finns det något bra smslån på 3000 där man kan betala tillbaka allt i januari?

Finns inga smslån som är bra

Hej Tim. Nej det finns väl egentligen inga sms-lån som är bra, de tenderar till att inte bli just ett enda lån... Men det finns som du ser på sidan en uppsjö att välja mellan. Vivus är väl egentligen Djävulen själv anser jag, men här är det första lånet räntefritt. Så ska du ta ett lån för första gången, ta Vivus och använd dem aldrig mer igen sen.

Om du håller dig till ett lån så kan du väl ta första bästa. Det finns ju hur många som helst. Problemet är att det sällan slutar så väl som det låter när man går in i det här med sms-lån och krediter.

Låna 3000:- hos Onea eller något. Vill egentligen inte råda till 4finance, men gör man på rätt sätt och inte förlänger och håller på så är det en lägre ränta än hos många andra sms-låne-bolag.

Det är såhär. Jag har gått en intensivutbildning i novembermånad och har därför inte kunnat jobba någonting ( får ut 1000 kr i december månad). Är nu hemma igen och timmar har börjat trilla in och som det ser ut nu får jag ut minst 7-8 tusen i januari. Finns det något bra smslån på 3000 där man kan betala tillbaka allt i januari?

Föräldrar inget alternativ?

Du kan ju prova Förskottslön oxå.. Då betalar du tillbaks hela summan månaden efter via giro.
Men det är lite lurigt att tänka så., för i januari ska dessa tre tusen tillbaks.. Och det kanske är så det börjar för många, mig inkluderat, ta ett lån, betala tillbaks ta ett lån till, sen ta lån för att betala ett annat lån,, sen är karusellen igång.. Men ingen dömmer dig här om du vill ta ett lån. Vi vill bara skydda dig från allt lånehelvetet bär med sig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp