Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälpa varandra - Köp och sälj Telia Finance

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är det bara Appel i sortimentet eller har de Xiaomi smartphone oxå. Har sökt men inte hitta någon Telia Finance sida så man kan se vad som finns, men inte hittat någon, kanske sökt på fel ord.
Det är en app, telia pay

Någon som har en Mac-dator till salu?

Lyckades få en iPad men de ville inte höja mer.

Elgiganten går inte. Media markt samma.

Fick kanske en iphone 11 från cdon.

Någon som har tips på vart man kanske skulle kunna göra avbetalning tack

Lyckades få en iPad men de ville inte höja mer.

Elgiganten går inte. Media markt samma.

Fick kanske en iphone 11 från cdon.

Någon som har tips på vart man kanske skulle kunna göra avbetalning tack
Ginza och mobilshoppen.
Men ta inte på dig för mkt det är en otrolig minus affär i längden

Har ett par airpods andra generation att sälja.

900 prutat och klart.

Betalning via swish. Bjuder på frakten.

PM vid intresse.

Har ett par airpods andra generation att sälja.

900 prutat och klart.

Betalning via swish. Bjuder på frakten.

PM vid intresse.
Vid snabb affär idag får man airpodsen för 700. Pm vid intresse. Först till kvarn.

Tänk på att förr eller senare kommer bedragare dyka upp här. Betala aldrig i förskott. Blocket har gjort det svårare för bedragare så de söker sig till andra ställen att utföra sina bedrägerier på.

Tänk på att förr eller senare kommer bedragare dyka upp här. Betala aldrig i förskott. Blocket har gjort det svårare för bedragare så de söker sig till andra ställen att utföra sina bedrägerier på.
Där kom den också

är det konstigt att man uppmanar folk att inte betala i förskott? Speciellt till en helt ny medlem som ingen känner? Om du läser lite längre bak i tråden så ser du att ett flertal har blivit lurade här just av nya medlemmar.
Där kom en polis till.

Har en ny oanvänd iPhone 11 64 GB med plasten kvar. Jag behöver snabba pengar till hyran, vad får jag för den här???

Där kom en polis till.
Du skrev ju att du inte vill träffas för att överlämna varan. Tycker du själv att det är konstigt att folk blir lite misstänksamma? Själv föredrar jag att träffas, både som köpare och säljare så att varan kan kontrolleras.

Det går väl inte att ge kvitto när man säljer något man köpt på avbetalning hos Telia? Får man inte sälja en ny mobil på tradera utan kvitto? Någon som vet?

Det syns inte på följesedeln då att det är på avbetalning?

Säljs det bara telefoner och airpods här eller är det möjligtvis någon som sitter på en ps5 eller 4? Köper gärna!

Inga AirPods PRO på G :) köper upp till 10-15 par per omgående :)

Samsung galaxy s20+ 5g 128gb helt ny I kartong med kvitto på 11900 säljes 7500kr eller bud ,,,finns i karlskrona

Hur mycket kan man normalt få i kredit hos Telia Finance? Både min och dotterns mobil börjar gå sönder samtidigt... kan man få 25 000 ?

Hej,
Jag har fixat en AppleTV och jag har egentligen bara en fråga.

Hur sammankopplar jag min Mac Dator med AppleTV?

Folk säger Bluetooth men problemet är bara att datorn och AppleTV:n inte hittar varandra...

Hej,
Jag har fixat en AppleTV och jag har egentligen bara en fråga.

Hur sammankopplar jag min Mac Dator med AppleTV?

Folk säger Bluetooth men problemet är bara att datorn och AppleTV:n inte hittar varandra...
Det beror faktiskt på hur gammal din Mac är. Antar nåt år bara så då ska det inte vara några problem. Antar att du har kopplat båda till samma Wi-Fi? Ska du köra AirPlay bara eller annat?

Vill typ kunna spela ett Youtubeklipp nu enkelt på TV:n men "styra" med datorn.

Vet inte ens vad AirPlay är :D

Använder du samma Wi-Fi finns det en ikon under videon som ser ut som en TV med en pil i underkant. Tryck på den och välj vilken enhet du vill streama på, alternativt din tv.

Längst ner till vänster hittade jag den. Och jag var tvungen att köra full bildskärm först.

Jag har samma Wi-Fi men jag hittar inte den bilen i underkant, den kommer liksom inte fram. Störigt värre.

8D178CAE-FF6D-44D0-9BE5-A24DA817D3AF.webp

Tack! Det är ifrån mobilen/datorn?

Lite frågor till er som säljer t.ex mobiler ni köpt på avbetalning från telia finance. Skickar ni med följesedeln till köparen? Kan det bli problem med att man säljer något man köpt på avbetalning?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp