- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
- Meddelanden
- 2 052
- Mottagna reaktioner
- 1 148
- Poäng
- 897
Min personliga åsikt med två små barn. Köp inget dyrt (läs Apple). Båda mina IPads är fullkomligt krossade och förstörda och går längre inte att använda. Och ja, det är barnens fel. Har inte Lenovo massa billiga pads? Dom lär funka för det mesta.Vad kostar en Ipad? Finns olika storlekar också va?
- Meddelanden
- 164
- Mottagna reaktioner
- 182
- Poäng
- 357
Runt 4000 kostar den billigaste. Lägg ett par hundra på ett vettigt fodral så skyddar det mot smällar etc.Vad kostar en Ipad? Finns olika storlekar också va?
- Meddelanden
- 799
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
Menar inte att låta negativ eller så, men hur trovärdiga är flesta folk här? Ser aldrig någon rekommendera någon eller varna andra. Finns jättebra erbjudande här men ibland känns det lite sådär lite på någon via nätet man hade varit intresserad i att köpa till priserna som finns här och erbjuds här av vissa och omständligt att mötas upp med folk i andra städer.
Möts flesta upp här i verkligheten eller hur gör ni?
Har någon en schysst deal på senaste:
Iphone 13 Pro (lägsta GB)
Iphone 13 Mini (GB kvittar)
Eller
Iphone 12 Pro (lägsta GB)
Iphone 12 Mini (Gb kvittar)
Så hör av er via PM eller citera här.
Jag är intresserad av telefonerna ovan.
Eller
- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Jag har både köpt och sålt här och har hittills ingenting att anmärka på. Ett par tips :
* Gör business med frekventa användare, det är en liten säkerhet men still en säkerhet.
* Du får ju oftast namnet på säljaren - Kolla upp personen på www.upplysning.se + Facebook och om personen har något hos Kronofogden.
* Ha telefonkontakt med personen, ett samtal kan oftast vara tryggt.
* Gör business med frekventa användare, det är en liten säkerhet men still en säkerhet.
* Du får ju oftast namnet på säljaren - Kolla upp personen på www.upplysning.se + Facebook och om personen har något hos Kronofogden.
* Ha telefonkontakt med personen, ett samtal kan oftast vara tryggt.
- Meddelanden
- 1 335
- Mottagna reaktioner
- 883
- Poäng
- 717
Har sålt till andra här tidigare som säkerligen kan gå i god för mig.Säljer en Apple iPhone 12 Pro, Pacific Blue 256 GB. Nu i obruten förpackning. Kvitto finnes och jag skickar med spårbart (valfritt fraktsätt)
Skicka pm vid intresse.
- Meddelanden
- 799
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
Pris?Har sålt till andra här tidigare som säkerligen kan gå i god för mig.
- Meddelanden
- 1 335
- Mottagna reaktioner
- 883
- Poäng
- 717
- Meddelanden
- 296
- Mottagna reaktioner
- 151
- Poäng
- 347
Säljer för 8500 ink fraktBehöver stålar.... Nån som vill köpa en BLÅ iPhone 12 Pro Max 128GB ? Givetvis helt ny (oöppnad förpackning) och med kvitto (med mitt namn) så det är garanti osv.
- Meddelanden
- 296
- Mottagna reaktioner
- 151
- Poäng
- 347
Har en ny 12 pro max 128 gb, ny i kartong och med kvitto med mitt namn om du är intresserad. 8500 krMenar inte att låta negativ eller så, men hur trovärdiga är flesta folk här? Ser aldrig någon rekommendera någon eller varna andra. Finns jättebra erbjudande här men ibland känns det lite sådär lite på någon via nätet man hade varit intresserad i att köpa till priserna som finns här och erbjuds här av vissa och omständligt att mötas upp med folk i andra städer.
Eller
- Meddelanden
- 160
- Mottagna reaktioner
- 82
- Poäng
- 237
Jag har 2 st par airpods vanliga liggandes, har ett par PRO som jag använder och dessa kommer ifrån tidigare abonnemang som följde med till barnen ”kommer ej ifrån Telia”
Oöppnade båda två, kanske intressant för någon ?
Oöppnade båda två, kanske intressant för någon ?
- Meddelanden
- 234
- Mottagna reaktioner
- 87
- Poäng
- 237
Har ett digitalt presentkort på Ginza, då jag inte har någon som helst användning av detta så tänkte jag kolla om intresse för det finns här.
Kortet är på 1000kr, kan tänka mig att släppa det för 500kr.
Finns det intresse så skriv pm.
Kortet är på 1000kr, kan tänka mig att släppa det för 500kr.
Finns det intresse så skriv pm.
- Meddelanden
- 37
- Mottagna reaktioner
- 26
- Poäng
- 92
Hej, är intresserad. Vad tänker du dig paketpris för båda?Hej!
Jag har en Apple ipad pro 11" 256 space gray samt en Apple iPhone 12 pro 128 gb pacific blue som jag säljer om intresse finns.
Båda produkterna är nya och oanvända
- Meddelanden
- 799
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
Möts du upp? Du kan pm:a.Har en ny 12 pro max 128 gb, ny i kartong och med kvitto med mitt namn om du är intresserad. 8500 kr
- Meddelanden
- 2 796
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Du har PM!Har någon en iphone 13 pro till salu eller iphone 13 mini?
Alt. Iphone 12 pro 128GB? Inte max.

- Meddelanden
- 2 796
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Tjena!
Behöver någon en ny lur? Isf kan jag beställa det du önskar. Pris diskuteras via PM och betalning sker förslagsvis med Swish. Skickar alltid med rekommenderat och spårbart. Skicka ett PM om du är intresserad!
Behöver någon en ny lur? Isf kan jag beställa det du önskar. Pris diskuteras via PM och betalning sker förslagsvis med Swish. Skickar alltid med rekommenderat och spårbart. Skicka ett PM om du är intresserad!

- Meddelanden
- 234
- Mottagna reaktioner
- 87
- Poäng
- 237
Apple watch s7, 45mm, sportsband. Ny och ouppackad. Vid intresse så skriv på dm.
- Meddelanden
- 40
- Mottagna reaktioner
- 5
- Poäng
- 32
Apple Watch 7. 45 mm. Midnatt. Sportband. Sökes. Endast ny. Betalar kontant/swish.
- Meddelanden
- 799
- Mottagna reaktioner
- 349
- Poäng
- 497
Någon som sitter på någon av modellerna nedan?
Krav:
Oöppnad, olåst, inplastad, kvitto.
Telefonmodell som sökes:
Iphone 12 Mini 128 GB Färgönskan blå eller svart
Iphone 12 PRO 128 GB Färgönskan blå eller svart
Iphone 13 Mini lägsta 128 GB Färgönskan blå eller svart
Iphone 13 pro 128 GB Färgönskan blå eller svart
Krav:
Oöppnad, olåst, inplastad, kvitto.
Telefonmodell som sökes:
Iphone 12 Mini 128 GB Färgönskan blå eller svart
Iphone 12 PRO 128 GB Färgönskan blå eller svart
Iphone 13 Mini lägsta 128 GB Färgönskan blå eller svart
Iphone 13 pro 128 GB Färgönskan blå eller svart
- Meddelanden
- 2 796
- Mottagna reaktioner
- 1 251
- Poäng
- 1 027
Säljer en Iphone 12 Pro 128 GB, Pacific Blue. Helt ny från butik och oöppnad. Kvitto finns givetvis. Betalning sker vis swish och luren skickas med spårbart och rekommenderat. Prisidé: 9500 inklusive fraktkostnaden. PM vid intresse.
- Meddelanden
- 231
- Mottagna reaktioner
- 58
- Poäng
- 177
Tycker att Airpods har gått åt. Annars är det väl telefonerVad säljer bra om man ex säljer på Tradera? Har sålt lite hemelektronik men tycker just nu det är stiltje på Tradera
- Meddelanden
- 37
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 52
Någon som önskar något från Telia? Har ett kreditutrymme på 40000 kr och kan beställa det mesta (med viss lånforum-rabatt såklart) då jag är i behov av snabba cash!
jag har tidigare sålt till bl.a Terry_ här på forumet och han kan intyga att jag är seriös
Jag tar en handpenning vid beställning.
När ni mottagit/hämtat upp varan (i Malmöområdet) kan ni betala resterande summa.
Hojta i PM vid intresse
jag har tidigare sålt till bl.a Terry_ här på forumet och han kan intyga att jag är seriös

Jag tar en handpenning vid beställning.
När ni mottagit/hämtat upp varan (i Malmöområdet) kan ni betala resterande summa.
Hojta i PM vid intresse

- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Kan hända just jag behöver igen
Återkommer ha ha ha ha.
Det är den där black friday om typ 2 veckor eller något. Lär vara det hos Telia också!
Återkommer ha ha ha ha.Det är den där black friday om typ 2 veckor eller något. Lär vara det hos Telia också!
- Meddelanden
- 37
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 52
Kungen! Du är alltid välkommen! Pålitlig och höll ditt ord!Kan hända just jag behöver igenÅterkommer ha ha ha ha.
Det är den där black friday om typ 2 veckor eller något. Lär vara det hos Telia också!
Bara hojta! Extra rabatt till mina trogna kunder

- Meddelanden
- 22 852
- Mottagna reaktioner
- 16 192
- Poäng
- 10 747
Hade nog åtminstone sänkt mitt krav till 11.000.
Tror många resonerar att man likaväl kan lägga till en tusenlapp och köpa den i butik för att slippa hämta ut den och dylikt.
Tror många resonerar att man likaväl kan lägga till en tusenlapp och köpa den i butik för att slippa hämta ut den och dylikt.
- Status
- Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.